Naam van de webshop: rcMart
Website van de webshopl: http://www.rcmart.com
En hun Ebay store: http://www.ebaystores.com/rcmart
Gekochte producten:
- 2stuks Holmes Hobbies TrailMaster Sport 550 27T Brushed Motor #110100066
- GRC Aluminum Winch Stand Black For Traxxas TRX-4 GAX0079B Bumper Set #GAX0079D
- FastEddy Bearings Sealed Bearing Kit For Axial Wraith #Wraith-BearingKit
- 2 stuks Samix Stainless Steel 5.8mm Flange Ball 10pcs Silver For MST CFX CFX-W #CFXW-58
- MST CFX Steel Center Drive Shaft Set #210570
- Hiernaast heel, héél veel onderdelen voor al mijn Tamiya en Traxxas RC auto's.
Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Je zit uiteraard met een iets langere levertijd, vanwege dat rcMart in Hongkong gevestigd is. Maar... ze hebben heel veel op voorraad, altijd in grotere aantallen, voorraad duidelijk vermeld en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk en één van de goedkoopste RC webshops. Alle aankopen zijn altijd probleemloos bij mij verlopen. Communicatie gaat goed, in Engels en je krijgt snel antwoord.
Ervaring met de webshop in het algemeen:
Aankopen gaan altijd soepel, worden goed verpakt en levering is redelijk vlot (voor Hongkong leveringen). Meerdere betaalopties en verzendopties. Assortiment is enorm, als iets uitverkocht is dan kan het even duren voor er weer voorraad is. Maar ze lijken altijd groot in te kopen. Wat ik fijn vind is dat er ook veel scale en crawler accesoire merken aanwezig zijn, zoals DinkyRC, Vanquish, RC4WD, Samix en noem maar op. Ze hebben overigens ook een Ebay shop, soms is daar een item wel voorradig en op de website uitverkocht, ook kan soms de prijs daar nog interessanter zijn.
Aanbeveling voor anderen:
Zet deze absoluut in je top 5 van shops als je geen bezwaar hebt tegen bestellen buiten Nederland. Je hebt absoluut meer keus en de prijzen zijn vriendelijker voor je hobby budget. Grote kans dat je hier items vind die elders niet of moeilijk verkrijgbaar zijn. Enige waar je rekening mee moet houden (maar dat geld voor alle Hongkong, China en US webshops en market places) is dat uiteraard de levertijd iets langer is.