De veranderingen die ik voor ogen heb zijn:
- Hi-Lux Body in plaats van Cherokee
- Kleinere wielen en aangepaste spatborden
- Nieuwe front- en Rear Bumpers
- Rolbeugel
- Lier voor en Verlichting rondom
- Interieur voor zover mogelijk
- Accessoires zoal schepjes, zandladders, jerrycans en gaan nog maar even door
Dit is Cherokee zoals jullie hem hebben gezien bij de meetings:

Dit ligt er in het bouw- of rommelhok

Ik heb voor de eerste keer dat ik een hard body gaat opbouwen het idee van de originele Toyota kleur uit die tijd laten varen en ben voor mij de ietwat veilige manier van Tamiya opgegaan de bussen Mica Red en mat glans zwart zijn door Post NL afgeleverd en de eerste delen zijn inmiddels door mij voorzien van een kleurtje.

Deze Toyota Mojave body past zonder de nodig aanpassingen niet zomaar op het Axial Frame de belangrijkste aanpassing die gedaan moet worden is dat de shocktowers aan de achterzijde plaats moeten verdwijnen omdat de body enigszins schaal te kunnen plaatsen. Hier zijn verschillende oplossing voor, variërend van kortere dempers, de montage verplaatsen naar de axiaal liggers of een cantilever oplossing. Ik heb gekozen voor een cantilever oplossing van Dinky R/C. Hierbij liggen de dempers parallel aan de liggers van het Frame.

Buiten deze Cantilever oplossing voor de shocktowers moet er ook gesleuteld worden aan de bevestiging van de Body. Ik wil deze graag zo hebben dat de bevestiging niet te zien is MAAR zodat de kap wel relatief makkelijk te verwijderen is zonder dat ik met kleurenblind aan het schroeven ben. Ik denk zelf aan iets met een scharnier aan de achterzijde den Velcro of Magneten aan de voorzijde. Ik heb hier echter geen ervaring mee en lees op het almachtige internet de meest fantastische oplossingen die daarna ook meteen weer afgeschoten worden. Dit wordt dus nog even een flink aandachtspuntje en als er goede suggesties zijn dan hoor ik dat graag.