Persoonlijk vind ik het bouwen het leukste en dan het liefste heb ik een hardbody. Deze kan je perfect scale maken. Voeg er details aan toe en het lijkt net echt. Maar om ermee te crawlen kom je meestal van een koude kermis thuis. Topzwaar en lomp wat je nog enigsinds kan compenseren met flink wat aanpassingen zoals schokbrekers, banden en gewicht onderin toevoegen, maar toch. Het blijft vaak een waggelen eend....
Dan is een lexaanbody voor te crawlen een betere optie, waarvan ik vaak genoeg de fout heb gemaakt om toch te veel details erop te zetten waardoor het gewicht toch weer naar boven wordt gebracht, maar ja het uiterlijk wil toch ook wat.
Enfin ik vind het altijd een lastige afweging. E.e a hangt uiteraard af wat je ermee wilt doen of waar je wilt rijden. Vaak zoek ik het minder hogerop, rij ik graag door de bagger en zoek ik altijd naar een technisch natuurlijk stuk terrein in een bosrijke omgeving.
Het fijne op de baan in hengelo is dat er beide is, zowel voor crawl en scale en ik met beide kan rijden.
Ik ben benieuwd hoe anderen dit zien of doen
Crawl of scale
-
Epfray
- Member
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Crawl of scale
*Axial Scx10i,ii,iii, Landcruiser hb, powerwagon, demon sp4 hb, cj-7 jeep, jeep cherokee, 3d truck hb, bronco, jeep rubicon hb 2x, wraith 1.9
*Axial Wraith 1.9 2x
*Cross rc, demon sg4 hb
*Lowlander, powerwagon
*Axial ryft
*Absima, landrover defender hb
*Axial Wraith 1.9 2x
*Cross rc, demon sg4 hb
*Lowlander, powerwagon
*Axial ryft
*Absima, landrover defender hb