Hallo allemaal.
Ik ben Patrick 36 jaar en kom uit Maastricht.
Samen met mijn zoon Keano 9 jaar en dochter Quinty 6 jaar zijn wij helemaal verkocht aan het crawlen en rockracen.
We hebben een Traxxas Slash 2wd, Vaterra Ascender K10, ECX Barrage, Axial Wraith, ECX Temper 1/24, Axial RR10 Bomber en een goedkope drone met camera en nog wat toy rc's.
Ik vind het heerlijk om met mijn gezin samen het bos in te kunnen gaan en samen buiten plezier te kunnen hebben.
Ook om regelmatig naar meetings te gaan en daar samen met anderen te rijden en plezier te hebben.
Het mooiste vind ik persoonlijk om met de RC Rockbounce Crew naar de Ninglinspo te gaan in de Ardennen.
Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig met de RC hobby en zal hier ook wel eens advies vragen, maar zal zelf ook proberen om anderen te helpen.
MVG
Patrick.
Voorstellen
- daniel
- Donateur
x 1
x 16
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 293 keren
Re: Voorstellen
Mooie intro Patrick.
Welkom op het forum.
Welkom op het forum.
JS ScaleTeamdriver
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
- Josboss
- Member
x 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
PapaPatje schreef:Hallo allemaal.
Samen met mijn zoon Keano 9 jaar en dochter Quinty 6 jaar zijn wij helemaal verkocht aan het crawlen en rockracen.
We hebben een Traxxas Slash 2wd, Vaterra Ascender K10, ECX Barrage, Axial Wraith, ECX Temper 1/24, Axial RR10 Bomber en een goedkope drone met camera en nog wat toy rc's.
Ik vind het heerlijk om met mijn gezin samen het bos in te kunnen gaan en samen buiten plezier te kunnen hebben.
Ook om regelmatig naar meetings te gaan en daar samen met anderen te rijden en plezier te hebben.
Het mooiste vind ik persoonlijk om met de RC Rockbounce Crew naar de Ninglinspo te gaan in de Ardennen.
Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig met de RC hobby en zal hier ook wel eens advies vragen, maar zal zelf ook proberen om anderen te helpen.
MVG
Patrick.
Heyyyy leuk een Limburger. Mooie om te horen hoop op meer Limburg. [emoji1303]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Roffeltje
- Member
- Ontvangen waarderingen: 0
Hoi Patrick,
Maastricht?? Leuk... om eens samen met de RC's de bos in te gaan.. Ik ben nog opzoek naar leuke locaties voor mijn TRX-4
Bert.
Maastricht?? Leuk... om eens samen met de RC's de bos in te gaan.. Ik ben nog opzoek naar leuke locaties voor mijn TRX-4
Bert.
- mennerke
- Member
x 4
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Welkom naamgenoot wordt moeilijk met de Patrick'sPapaPatje schreef: ↑18 okt 2017 11:40 Hallo allemaal.
MVG
Patrick.