Ik ben al sinds 1987 ofzo met rc bezig. Eerst 2wd electro, toen met functionele scheepsmodelbouw en vanaf 2017 weer af en toe met rc auto's en vanaf 2022 vooral crawlers.
En nu dacht ik dat het wel geinig zou zijn om zelf eens wat te gaan bouwen want het rtr en kit gebeuren is beetje te beperkt voor mij.
Ik heb dus een low budget projectje opgestart, een injora carbon lcg chassis met wat ik denk wat er leuk bij is. Geen id of het gaat werken. De eerste testritjes waren erg interessant en ik heb ook al de beperkingen van de low budget opzet mogen meemaken, assen gebroken en matige pasvorm. Maar goed, beetje uitdaging is wel leuk.
Ik heb voor een vrij basis setup gekozen, met een half-cab FJ40 body op 1.9"beadlocks.
De body wil ik gaan weatheren, tis lexaan dus even wat tutorials aan het bekijken, en ik wil er een flatbed achterop maken.
Voorlopig heb ik de body er nog niet passend op, eerst wil ik deze gaan spuiten en trimmen, daarna passend maken en dan weatheren. Dit laatste kan ik met de airbrush doen aangezien ik daar redelijk ervaren in ben vanuit het verleden.
Ik heb alle onderdelen vlak voor de kerst vakantie binnen gekregen en heb het model in elkaar geknutseld in de vakantie. De laatste dag was het eindelijk eens droog en zonnig en dus wat testen gedaan (waarbij dus de rechter stuuras brak
Zodra ik weer wat updates heb post ik die wel maar ik ben niet zo actief op internet dus t kan even duren