Zo'n 30 jaar geleden begonnen met het bouwen van een boot (zelfbouw coaster 1,5m), ook even mee gevaren. Daarna verschillende Nitro 1:10 onroad en offroad auto's, speedboat en helicopter (indoor) gehad. Mijn laatste aankoop was een Marder 1:8 waarmee ik ook even bij een club gereden heb maar dat is inmiddels ook al weer 15 jaar geleden. Nu met mijn zoontje (10 jaar) weer begonnen, hij heeft net (voor zijn prachtige rapport

Mijn plannen voor het komende jaar zijn; Deze zomer misschien ook een TT-01E of meteen voor een Crawler maar daar wil ik eerst meer over weten.
Die Marder zijn we aan het opknappen en willen we een tweede leven inblazen, ligt al een tijd 'weg te rotten' in de schuur maar motor loopt nog goed. En ik heb nog twee 1:10 nitro die ook weer even netjes gemaakt moeten worden.
Ik heb ook nog bouwtekeningen liggen van een Coaster, onderzeeër en een boeienlegger. Hier kan ik heel veel in kwijt, ik werk graag met hout en heb een elektronica opleiding. In die boot van ongeveer 1-1,5 meter wil ik een generator maken (nitromotor met elektromotor) om spanning op te wekken voor de elektronica. De hele aansturing heb ik al een keer gemaakt met Arduino Uno, dat werkte prima.