Ik ben Johnny Riddering, een ouwe knar van 1962 (of toch nog een jonge god?), woonachtig in Twente. 40 jaar geleden was ik ook al eens met RC auto's bezig. Door allerlei ontwikkelingen heb ik dat toen vaarwel gezegd. Een aantal jaren geleden kwam ik een RC auto tegen waarvan ik dacht 'als die iets goedkoper wordt, dan pak ik het weer op'. 2 jaar heb ik gewacht, en was de prijs zodanig dat ik het wel MOEST kopen. Het is geen rock-climber (technische parcours hebben vaak te veel onoverkomelijke obstakels voor mijn autokeuze), maar vooral een trail- en een redelijke crawler-auto. Ondertussen heb ik er al op de meest vreemde plekken mee gereden in binnen- en buitenland, elke keer in mijn eentje, maar nu wil ik ook wel eens samen met anderen rijden, daarom lid geworden van dit forum, in de hoop mensen te ontmoeten uit mijn eigen omgeving/streek.
Waar ik nu mee rijd? Een 1/10 scale militaire hummer, de HG P408. Heb al de nodige aanpassingen gedaan aan auto en zender, en heb nog zeker projectjes op de planning staan.

Tjoep tjoep