Wat chassis details:
De Links van de vooras nog aanpassen zodat de juiste wielbasis wordt bereikt. Achter klopt de lengte dus hier kan ik nieuwe links voor draaien zodat de huidige shims ertussen uit kunnen.
Voor loopt de aandrijfas nog tegen de versnellingsbak aan in de laatste paar mm van de slag. Achter loopt alles na wat aanpassingen geheel vrij.
De panhard lengte en vorm ook juist kunnen krijgen zodat er geen/minimale steerbump ontstaat. Ook deze kan ik nu op maat gaan draaien/buigen voor de definitieve vorm. Het is altijd wat passen, meten en proberen maar als je M4 draadeind gebruikt gaat dit erg makkelijk.
De scx10 wielkuipen en vloer van GRC paste voor 90%, alleen omdat de chassis balken bij de motor recht blijven lopen op het Chinese chassis heb ik daar wat moeten trimmen. Ze vallen perfect weg in de body.
Boomracing shocks erg blij mee, goede kwaliteit. LS4 motor met koeling is een erg leuk detail. De bekabeling weg werken lukt redelijk, voor de verlichting maak ik gebruik van magneet connectoren. Deze moet ik ook nog maken op de stuurservo want heb het stuurtje in het interieur ook voorzien van een micro servo zodat de bestuurder straks mee kan sturen(kleine uitslag) beugeltje van de servo lier moet ik nog wat verfijnen, ook een externe knop voor de vrijloop wil ik nog maken.
Alle rood geanodiseerde delen worden uiteindelijk satijn zwart gespoten. Ben tot zover wel erg tevreden met hoe alles samen begint te komen, zeker gezien de weinige uren die ik over heb om hieraan te klussen.