Huisarts had ook geen oplossing, mijn betere helft wel : "dit gaat net als vissen : ik dacht dat je met één hengeltje wel uit kon. Nu kan ik weer lekker nog meer puzzels kopen....". Tja

Dus eerst maar eens het SCX10ii chassis aangeschaft. Jammer dat het geen bouwdoos was. De wielen waren eerst bedoeld voor de HB Defender maar ik vond ze toch te mooi

En de kwestie Wrangler vs Cherokee is door de Cherokee gewonnen.

Kan ik toch wat heftiger maken denk ik. Wat ik wel jammer vind is dat er maar een heel erg armoedig lexan interieurtje bijzit. Dat wist ik wel maar in het echt is het nog sneuer dan op een plaatje. Wel een beetje jammer voor een body die duurder is dan de Wrangler die wèl een toonbaar redelijk realistisch interieur heeft. Daarom zal Jep (of de FCA) ook geen goedkeurin g aan die Cherokee body hebben gegeven en aan de Wrangler bodies wel (te zien aan de 7 spijls grill vs de 8 spijlen. 7 Spijlen is het kenmerk van Jeep). Daar ga ik op prakizeren wat ik daarmee ga doen. Dat interieur past ook niet 1:1 en moet flink aangepast worden. Net als overigens de binnenschermen, die hadden ook het nodige snij- en dremelwerk nodig.

Wel geschikt voor de SCX10ii maar zeker niet pasklaar. Maar het zit. Wacht nu op de bumpers van KYX maar daar zit een langere levertijd op. Zou wel jammer zijn als deze niet leverbaar blijken want ik heb er lang naar gezocht. De imperiaal verwacht ik wel één dezer dagen in de brievenbus.
En zo komt splinter door de winter.........