International Scout II
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
International Scout II
Ben samen met me broer international fan, we hebben tractors en een mobiele kraan en nog n paar auto's die nog wat aandacht nodig hebbe.
Nou kwam ik een tijdje terug de Redcat Gen8 International Scout II tegen, hier in Kaatsheuvel bij Traxx gekocht.
Nou ben ik m aan t aankleden met n andere bumper met lier.
Maar ik weet nog niet hoe of waar ik m moet aansluiten.
Iemand een tip
Nou kwam ik een tijdje terug de Redcat Gen8 International Scout II tegen, hier in Kaatsheuvel bij Traxx gekocht.
Nou ben ik m aan t aankleden met n andere bumper met lier.
Maar ik weet nog niet hoe of waar ik m moet aansluiten.
Iemand een tip
- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Re: International Scout II
Om de lier aan te sluiten heb je en lier controller met afstandsbediening nodig
Die zet je in een van de lege ports in de esc meestal in de bind of bat port, je kan mag in de aux port zetten maar dan moet je die aux port goed instellen.
Je kan ook rechts streek van af de accu naar de lier controller gaan als dat makkelijker is.
Bij trxxas winkel verkopen ze ook Rc4wd lier controllers.
Ik hoop dat dit helpt anders stel nog meer vragen...
Die zet je in een van de lege ports in de esc meestal in de bind of bat port, je kan mag in de aux port zetten maar dan moet je die aux port goed instellen.
Je kan ook rechts streek van af de accu naar de lier controller gaan als dat makkelijker is.
Bij trxxas winkel verkopen ze ook Rc4wd lier controllers.
Ik hoop dat dit helpt anders stel nog meer vragen...
-
- Member
Dit is de controller, met afstandsbediening, deze hebben ze me in kaatsheuvel meegegeven.
- Bijlagen
-
- Controller
-
- De auto
- Garry
- Donateur
x 10
Idd dat is ook en lier controller.
Zit er ook geen aansliut schema bij?
En wat voor aansluiting zit op de lier?
Zit er ook geen aansliut schema bij?
En wat voor aansluiting zit op de lier?
-
- Member
Rood stekkertje, past in het rode stekkertje van de controller.
Nee, helaas geen beschrijving en kan het ook op het internet niet vinden.
Misschien toch weer ff langs de winkel voor tekst en uitleg......
Nee, helaas geen beschrijving en kan het ook op het internet niet vinden.
Misschien toch weer ff langs de winkel voor tekst en uitleg......
- Bijlagen
-
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Welkom! Fijne auto de Redcat Gen8 Scout II. Heb er al jaren 1, was 1 van de eerste met 1 in de EU. Zie ook mijn YouTube kanaal.
Ik hoop dat bij advies door Traxx ook heel netjes verteld is dat er geen EU importeur van Redcat meer is. Dat was Absima. Maar Absima heeft nog nauwelijks onderdelen voorraad.
FYI. De Gen8 heeft zich bij mij bewezen als een sterk platform met weinig tot geen problemen. Maar houd wel even in je gedachte dat elk benodigd origineel onderdeel nu overzee (met name US) besteld moet worden. Wat dus ook extra kosten met zich mee kan brengen. Verzendkosten vanuit de US zijn hoog en douanekosten bijna standaard.
De ESC en motor upgraden was bij mijn Gen8 de best bestede upgrade. Als je de Axe versie hebt niet nodig. Als je net als ik de eerdere brushed versie hebt een aanrader. Een Hobbywing 1080 met Holmes Hobbies Trailmaster Sport 550 27T of 21T is een redelijk goedkope upgrade en een hele verbetering.
Ik hoop dat bij advies door Traxx ook heel netjes verteld is dat er geen EU importeur van Redcat meer is. Dat was Absima. Maar Absima heeft nog nauwelijks onderdelen voorraad.
FYI. De Gen8 heeft zich bij mij bewezen als een sterk platform met weinig tot geen problemen. Maar houd wel even in je gedachte dat elk benodigd origineel onderdeel nu overzee (met name US) besteld moet worden. Wat dus ook extra kosten met zich mee kan brengen. Verzendkosten vanuit de US zijn hoog en douanekosten bijna standaard.
De ESC en motor upgraden was bij mijn Gen8 de best bestede upgrade. Als je de Axe versie hebt niet nodig. Als je net als ik de eerdere brushed versie hebt een aanrader. Een Hobbywing 1080 met Holmes Hobbies Trailmaster Sport 550 27T of 21T is een redelijk goedkope upgrade en een hele verbetering.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
- Pro Member
x 1
- Gegeven waarderingen: 106 keren
- Ontvangen waarderingen: 106 keren
Op YouTube staat een filmpje over die Warn winch. RC Girl sluit er 1 aan in haar Traxxas Defender. Ff zoek op RC Girl en misschien heb je daar wat aan.
HB-ZP1001 Defender
EXReal Wrangler JK
SCX10 Cherokee
SCX24 Gladiator
SCX10 Defender D90 in wording
EXReal Wrangler JK
SCX10 Cherokee
SCX24 Gladiator
SCX10 Defender D90 in wording
Hey bert ik gebruik ook de warn winch en ik heb m op deze manier aangesloten op een trx4 miss heb je hier wat aan
- Bijlagen
-
-
-
- Garry
- Donateur
x 10
Ik zie in de eerste foto een cable met rood stekkers dat is de verbinding cable van je lier naar de lier controller.
Uit de lier controller kan je die witte tamiya stekker af hallen en die twee draden met de by passende stekker in je esc of aan de voeding cables van je accu.
Dan moet hij gaan werken.
Uit de lier controller kan je die witte tamiya stekker af hallen en die twee draden met de by passende stekker in je esc of aan de voeding cables van je accu.
Dan moet hij gaan werken.