Even voorstellen: Erwin
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Even voorstellen: Erwin
Hallo,
Mijn naam is Erwin. Ik ben al jaren liefhebber van rc modelbouw. Zowel heli's als vliegtuigen (RTF, dat wel) maar voornamelijk auto's. Ik heb een aantal Tamiya's zelf gebouwd maar ik heb ook een flink aantal auto's van Traxxas, Arrma, Kyosho en FTX. Crawlers hebben mijn voorkeur. Vooral de TRX modellen van Traxxas vind ik erg leuk om mee te rijden. Hier in de bossen (Soest) ken ik diverse plekken met hoogte verschillen waar het heel leuk rijden is met crawlers. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik hoop andere mensen met dezelfde hobby te ontmoeten.
Mijn naam is Erwin. Ik ben al jaren liefhebber van rc modelbouw. Zowel heli's als vliegtuigen (RTF, dat wel) maar voornamelijk auto's. Ik heb een aantal Tamiya's zelf gebouwd maar ik heb ook een flink aantal auto's van Traxxas, Arrma, Kyosho en FTX. Crawlers hebben mijn voorkeur. Vooral de TRX modellen van Traxxas vind ik erg leuk om mee te rijden. Hier in de bossen (Soest) ken ik diverse plekken met hoogte verschillen waar het heel leuk rijden is met crawlers. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik hoop andere mensen met dezelfde hobby te ontmoeten.
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Even voorstellen: Erwin
Ik moet nog even aan dit forum wennen. Hoe kan je op iemand reageren?
Ik weet ook nog niet hoe ik foto's toevoeg. Het "afbeelding invoegen" icoontje hierboven werkt bij mij niet.
Hoe dan ook, hallo Danny. Leuk die TRX G500 van jou. Heb je de 4x4 of de 6x6?
Ik rij zelf meestal met de TRX4 Sport. Ik heb ook een Ford Bronco maar die is bijna te mooi om vies te maken
We kunnen zeker een keer afspreken als je hier in de bossen wilt rijden.
Ik weet ook nog niet hoe ik foto's toevoeg. Het "afbeelding invoegen" icoontje hierboven werkt bij mij niet.
Ik rij zelf meestal met de TRX4 Sport. Ik heb ook een Ford Bronco maar die is bijna te mooi om vies te maken

- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Even voorstellen: Erwin
Reactie geven. Druk op de 3 puntjes rechtsboven en je krijgt meerdere opties. Of scrol hele topic naar beneden tot je de knop Plaats reactie ziet. Klik daarop en voila.Erood72 schreef: ↑25 jan 2022 15:42 Ik moet nog even aan dit forum wennen. Hoe kan je op iemand reageren?
Foto toevoegen kan op 2 manieren.
Als je een reply geeft vind je net onder de Verstuur knop onder het tekst vlak Opties en Bijlagen. Via bijlagen kun je een foto uploaden via Bestanden toevoegen. Hierna Plaats in tekst knop om het in de tekst te plaatsen.
Optie 2. Bovenaan tekstvak vind je een afbeelding pictogram. Wanneer je hier op drukt krijg je een toevoeging in de tekst met de optie een externe foto link te plaatsen.
Optie 1 slaat je foto dus op het forum op. Optie 2 is een link optie.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build