De eerste auto werd een TRX4 kit met zender... Eerst een andere kap erop, maar toch wilde ik die Ford Bronco die mn maatje ook had... Hij is er weer vanaf gestapt omdat ie topzwaar was, en ik druk er een imperiaal op.

De 2e auto werd een TRX4 Sport... Gewoon om mee te raggen, en onderwater te kunnen. (ook een kit btw) Zit nu de standaard motor in en ESC (uit de andere TRX) dezelfde 25kg servo en later een Proline Chevvy K10 body voor gehaald. Om dat allemaal passend te maken zijn er de nodige dingen 3D geprint, en inplaats van stickers ben ik voor wat delen van de Traxxas chevvy blazer gegaan, en heb die passend gemaakt, ook omdat ik wel wat meer details wilde...
De blitzer heb ik gekocht omdat ik toch wel een zwak heb voor Tamiya modellen, mijn eerste echte hobby RC was de Manta Ray. Ik vond de re-re van de Topforce Evo te duur, dus deze auto gekocht omdat ik em gaaf vond en tis een leuk raggertje had ik het idee. Omdat ik vakantie had, leuk projectje om te bouwen, heb er led verlichting in gebouwd, achterste plastic achterlichten weggedremeld, de clear delen van de voor- en achterlichten uit een aparte sand scorcher sprue gehaald omdat ik geen getint glas wou, naja uiteindelijk een hoop werk voor een paar led lampjes...
Inmiddels een 3000KV brushless setje erin gezet, en led verlichting ingebouwd... 3S lipo gaat veels te mal.... Magoed er is een 2S accu onderweg, net als de Topforce Evo... Ik kon die destijds als 16 jarig baasje niet betalen, nu wel... dus uiteindelijk toch maar besteld...