Ik ben Jeroen, 53 jaar maar nog zo speels als een tiener. Ik woon in Grootebroek, in de buurt van Enkhuizen.
Ik ben al tijden bezig met RC auto's, en met name crawlers.
M'n oudste crawler is een 12 jaar oude Axial clone van aluminium (uit de VS geimporteerd destijds) met een Toyota Hilux body. Daarvoor had ik vooral bashers van HPI of Traxxas, .
Gezien ik ook een die-hard vintage game console en computer verzamelaar ben is het moeilijk om overal aandacht aan te geven, maar sinds kort heb ik twee Absima Sherpa's aangeschaft, plus twee WLToy 144001 buggy's (niet eens 70 euro, en je krijgt een hoop voor je geld, na wat aanpassingen!).
Waarom alles twee maal? Omdat mijn dochter van tien graag mee doet, en ze heeft haar eigen (oranje) Sherpa gekregen.
Met name mijn Sherpa heeft redelijk wat upgrades: deze heeft alloy axles voor en achter, alloy shock mounts en rod mount plate (middenstuk). Ook de servo houders zijn van aluminium, behalve de tot nu ontvindbare aluminium stuurservo. Maar dat gaat zeker ook komen. Ik haal overgens de spullen uit China, de Yikong YK4102Pro is identiek aan de Absima Sherpa, alleen zijn de onderdelen daar een stuk goedkoper, en daarbij gewoon op voorraad. Nieuwe 2.2 beadlock alloy velgen zijn ook besteld...

Een mooie aluminium en carbon SX10 clone met portal assen is onderweg, dat zal mijn volgende project worden.
Afijn, het mooie weer komt er weer aan, en dan gaan mijn dochter en ik genieten van een paar mooie ritten met onze RC auto's.