Het bevat
axiaal 2 6x6
combo bijl 2300
servo powerpro 20kg
6 beadlock alu metsafil velgen
6 gummen 1904 gmade
6 x 90 mm gmade rsd-schokbrekers (4 ongeopend)
6 PROLINE dubbel samengesteld schuim (4 ongeopend)
2.4 Absima CR3P-zender

en eindelijk in mijn huis !!

Nou, het is tijd om te updaten, eerst leads te verwijderen en assen en tranny te controleren, dus nieuwe tranny-lagers, die van de assen zijn goed en allemaal gesmeerd:

Nu de wielen, kabels verwijderen, velgen lakken en banden vervangen:

Het heeft tenslotte het chassis geraakt, de variator opnieuw gepositioneerd, ik heb een servolier geïnstalleerd, ik heb ruwe bouwers-schakels op de twee voorassen geplaatst en enkele zelfgemaakte op de laatste as, aangezien die van ruwe bouwers er geen waard waren. Het is ook nodig geweest om een panhardstang te maken sinds ik de schokbrekers aan de as heb bevestigd, waar de onderstang gaat in plaats van een beetje erboven zoals het oorspronkelijk was, dus het chassis is een paar mm lager en de opening wordt verkleind. Ik heb de torentjes van de twee achterassen waarvoor de carrosserie aangepast moest worden, vooruitgeschoven, en minder dan ik dacht sinds ik ook de standaard achterbumper van de Vanquish VS4 heb toegevoegd die als gegoten zit, en om het te zeggen ga ik ook vooruit het lichaam ongeveer mm. en als laatste heb ik de 4 schokbrekers die ik van de vorige eigenaar gekregen heb gedemonteerd gemonteerd en heb ik al de 6 gelijk gemaakte schokbrekers.

En nu de carrosserie, verwijder duizenden stickers die het heeft meegebracht en laat het een beetje zichtbaarder, nu gewoon wachten op de Mercedes-grill en een beetje koper ... hehehe