Naam van de winkel: RCSpeedshop.nl
Website van de winkel:
https://rcspeedshop.nl
Gekochte product: Axial AX31026 Slipper Plate (2 stuks) and AX31068 Slipper Clutch Pads voor de SCX10 II.
Ervaring met de winkel in het algemeen: Na ervaring hierboven 2e kans gegeven.
Geen voorraad vermeldingen op de webshop. Opnieuw geen orderbevestiging, geen track en trace ontvangen. Intussen 3x telefonisch contact gehad, probleem webshop doorgesproken. Mijn account werkt intussen ook niet meer en de wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Dave heeft intussen een aantal keer aangegeven mijn bestelling in ieder geval deels op te sturen, daarin is hij oplossingsgericht en correct. Maar prove is in the pudding. Nog steeds geen levering.
Volgens Dave zijn er problemen met de webshop, legt het bij zijn IT partner neer. Problemen zijn door meerdere klanten gemeld gaf hij aan. Onderdelen zijn lastig leverbaar door Axial, maar hij had het deels op voorraad. Laatste belofte is dat hij het uit een Builders kit haalt om mij zo te helpen. Ik heb wel de indruk dat Dave zijn best probeert te doen, maar ik zit nog steeds zonder spullen. Besteld op 2-2-2022, wacht op moment van schrijven 10 dagen op levering.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Zie hierboven.
Aanbeveling voor anderen: Tot nu toe geen positieve ervaring, het loopt niet soepel. In afwachting van verdere afhandeling door Dave. Ik hoop dat ik snel kan melden dat het nu een positieve ervaring is. Maar tot nu nog geen levering. Ik wilde er nog iets bestellen, maar ik kan niet meer in mijn account en ben nu erg voorzichtig met huidige ervaringen.
Update: Hele bestelling is zojuist geleverd. Waar ik blij mee ben. RC Speedshop is dus zeker een betrouwbaar adres om te kopen. Met de kanttekening dat er nog aan de webshop gesleuteld moet worden. Ik heb nog steeds geen toegang tot de webshop account en een nieuw account op zelfde e-mail adres aanmaken kan niet. Wachtwoord vergeten functie werkt ook niet. Het maakt het voor mij persoonlijk dus onmogelijk om opnieuw te kunnen bestellen..... wat geen goede zaak is als dit bij meerdere klanten is.
Mijn aanbeveling is dat het een betrouwbare shop is. Prijzen zijn zeer schappelijk en gemiddeld lager als in andere shops. Eigenaar Dave doet zijn best om je van advies en support te voorzien.
Houd je er van te kunnen zien of er voorraad is en/of ontvang je graag zaken als een orderbevestiging, order updates en track en trace code. Dat deel is nog voor verbetering vatbaar.