Ik ben bezig om een PowerHD 20kg servo voor te bereiden zodat ik deze als servo lier kan gebruiken.
Nu moet ik hiervoor echter ook tijdelijk de tandwielen er af halen, maar ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar.
De servo spline zit een lager op, en wat ik ook probeer, deze krijg ik er niet af maar deze houdt wel de rest van de tandwielen tegen.
Iemand de tandwielen van deze servo al eens vervangen of los gehad?
Tandwielen PowerHD 20kg
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Tandwielen PowerHD 20kg
Er staat ergens op het forum een uitleg hoe je van een gewone servo een winch servo maakt. Oorspronkelijk ook mijn plan. Echter een eenvoudiger en goedkopere manier is een 360 graden servo.
Geen aanpassingen nodig aan servo of een ESC of winch controller nodig voor aansturing. Alleen op je zender een kanaal instellen waarmee je de servo kan bedienen. Hier de 360 graden servo die een aantal forumleden gebruiken.
https://m.de.aliexpress.com/item/400021 ... 5013USOXJ9
Het is een tip. Uiteraard kan je ook een servo ombouwen. Maar dit was voor mij de simpelste en goedkoopste en snelste oplossing.
Geen aanpassingen nodig aan servo of een ESC of winch controller nodig voor aansturing. Alleen op je zender een kanaal instellen waarmee je de servo kan bedienen. Hier de 360 graden servo die een aantal forumleden gebruiken.
https://m.de.aliexpress.com/item/400021 ... 5013USOXJ9
Het is een tip. Uiteraard kan je ook een servo ombouwen. Maar dit was voor mij de simpelste en goedkoopste en snelste oplossing.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
- Donateur
x 1
- Gegeven waarderingen: 121 keren
- Ontvangen waarderingen: 89 keren
Re: Tandwielen PowerHD 20kg
Ik heb alles al om een servo om te bouwen, maar krijg dat .... lager niet los
Dus had gehoopt dat er iemand was die de gouden tip heeft

Dus had gehoopt dat er iemand was die de gouden tip heeft