Voor de opbouw van het chassis, en unboxing zijn op youtube verschillende videos te vinden. Ik zal dan hier ook niet de volledige unboxing en hassis opbouw laten zien, maar begin daar waar ik afwijk van het standaard bouwpakket en de voorhandene verslagen.
Het chassis was in 2 dagen opgebouwd. In iedere 3 delige aluminium beadlock velg komen 18 boutjes en moertjes in M1,6x6.
De velgen worden uiteindelijk dan nog eens met 6 M2 moeren aan de naaf bevestigd.
De bladverenpakketen en assen waren tamelijk snel gemonteerd. Het afstellen van motor en servo zal nog even moeten wachten, omdat ik nog op de afstandbediening wacht

Zeer mooi gemaakt is ook de aandrijving van de 3 assen via versnellingsbak, transfer case en de 3 kardan assen

Standaard komt het King Kong CA30 pakket met de kabine van de Jiefang CA30. King Kong biedt echter ook een kabine van de ZIL 157 aan, en deze past exact op het CA30 chassis. Ook heeft King Kong banden in het programma, die qua afmeting en profiel zeer op die van de ZIL 157 lijken.

Op het werk heb ik vandaag nog een RVS kist gemaakt voor de akku. Die komt dan op het laadvlak. Ook werd vandaag de grondlak geleverd, dus kan ik beginnen met lakkeren van de kabine. In tegenstelling tot de gebruikelijke olijfgroene ZIL 157's gaat deze tamelijk vrolijk gekleurd worden, met op de deuren reklame voor de Donetsk broodverwerking.