Björn, 42, Heemstede.
Twee jaar geleden was ik al lid en heb ik een tijdje met een TRX-4 gereden. Op een gegeven moment stond dat ding zo lang stil dat ik hem maar heb verkocht. Nu heb ik weer een andere auto gekocht via Marktplaats. Ik kon het toch niet laten
Het is een Jeep hardbody op een Carisma SCA-1E. Vandaag na ontvangst heb ik hem grondig onder handen genomen. Bekabeling opgeruimd, scale accessoires opnieuw gemonteerd, imperial opnieuw gemonteerd (nu wel recht). Body uitgelijnd met het chassis, want ook die stond behoorlijk scheef. Bumpers verhoogd. De voorbumper stond 2 cm lager en een heel eind verder naar voren. De achterbumper stond 1cm lager en verder naar achteren
De Carisma SCA-1E is nogal 'trigger happy'. Hij gaat bij een klein beetje throttle al veel te hard. Aan deze zender kun je geen moer instellen, dus ik heb een Flysky ontvangertje besteld in China zodat ik mijn Flysky GT3B met custom firmware kan gebruiken. Daarmee kan ik wel een expo op de throttle instellen dus dan zou het beter moeten gaan.
Ik ben nu ook een bakje aan het printen zodat ik er straks een 5000mAh 3S lipo in kwijt kan. HIer heb ik er nog twee van liggen dus dat leek me wel handig. Ik moet wel even kijken of dat lekker gaat met het gewicht, want de huidige accu zit achter de voorwielen op het frame, en deze moet dan boven de achterwielen komen waar de accu standaard ook zit. De auto rolt sowieso al behoorlijk naar links als ik gas geef.
Dat was het voor nu wel weer

Groeten
Björn