Tevens heb ik de Traxxas 2970 iD lader en een 7.4V 5800mAh LiPo 2-cell batterij erbij gedaan om compleet te zijn.
Prima geleverd. Op tijd (de volgende dag) en netjes.
De lader heeft echter wat problemen, maar dat wordt prima opgelost.
Toch vind ik zo'n webwinkel het net niet.
Je moet een paar keer heen en weer mailen, ding opsturen, een paar dagen zonder lader.
Iets wat een fysieke winkel in de buurt toch echt voor heeft, dat je er gelijk langs kunt.
Dus toen mijn zoon toch besloot om voor de Traxxas Defender te gaan, zijn we gaan Googlen naar een winkel in de buurt van Leek.
En tot onze verrassing bleek er dichtbij een modelwinkel te zitten.
In Oudega

Eerlijk gezegd ging ik er wat sceptisch heen, vast zo'n schuurtje achter huis (hoeft niks mis mee te wezen natuurlijk !!) dacht ik nog.
Maar niets bleek minder waar.
Gewoon een heel leuk dorpswinkeltje met een zeer uitgebreide collectie modelbouw dingen.
En een complete voorraad van Traxxas

En een man die weet waarover hij praat (althans, die indruk had ik). Hij bouwt zelf rc crawlers.
Hij had ook alle tijd voor ons en gaf veel adviezen en tips.
Dus mijn zoon heeft de Defender gekocht en ik heb een Coyote pup van Carisma gekocht.
Zeer tevreden zijn we daar weg gekomen. Ik denk dat wij onze lokale hobbyzaak hebben gevonden.
Nog even afwachten hoe de service is als er iets is, maar het zou mij erg verbazen als die niet goed zou zijn.
Dus mocht je een keer in de buurt zijn:
Modelshop Nils Ester, Fabrykswei 25 in Oudega.
Ze hebben ook een website: https://modelshoponline.nl/.