Ik heb deze week mijn TRX-4 uitgebreid met een Winch, door zelf een servo om te bouwen en te plaatsen maar ik zit een beetje met de aansturing hiervan.
Mijn TRX-4 wordt nu gebruikt met de originele TQi zender en als gevolg daarvan heb ik geen kanalen over voor de Winch. Mijn andere auto's worden aangestuurd met een Absima CR6P maar daarmee kan ik de vrije kanalen alleen aansturen met de draaiknoppen. Ook niet echt handig.
Ik wil/moet dus op zoek naar een zender met voldoende kanalen (6-8) en vrijheid om deze kanalen naar believe toe te wijzen aan knoppen. Hierbij dacht ik zelf aan een Flysky GT3 Zender en deze met de hack om te zetten naar 8 kanalen.
De vraag is nu dan, heeft iemand ervaring met de DasMicro Zender welke volgende de beschrijving een al ge"hackte" versie GT3 zenders is?
Ik ben benieuwd hoe deze functioneert en met welke ontvangers je deze gebruikt.
Het alternatief is een GT3 zender te kopen en deze zelf hacken. Daarbij ga ik tegen de volgende zaken aan lopen:
- Beschikt deze standaard al over de benodigde knoppen
- Heeft iemand ervaring met de Hack via een MacOs
Als iemand diem dit eerder gedaan hebt zou willen helpen (lees de hack uitvoeren terwijl ik meekijk

PS - Ik heb ook een Microsoft W10 laptops maar die is van de werkgever en behoorlijk dichgesleuteld dus dat gaat het ook niet worden.