Van mij hoeven ze niet vintage te zijn het enige is dat ik ze zelf maar mooi vind .
Aangezien Tamiya in mijn ogen toch wel de koning is in dit soort wagens hou ik mij dus alleen bij Tamiya's .
Ze hoeven van mij dan ook niet rijdend te zijn maar wel mooi op de plank staan .
De eerste 2 zijn een TT-02 die ik bij Berlinski heb gekocht :

En oud bakkie die ik van een collega kreeg die haar zolder had opgeruimd en deze in een doos vond en zo iets had van " ik doe der toch niks mee , kan mooi naar Freddy " , ik ben haar dus ook heel erg dank baar .

Bij het oude bakkie gelijk maar een nieuwe Honda Civic body met interieur bij Berlinski besteld .
De lol is dat ik die dus al binnen 2 dagen in huis had .

Omdat ik even wat anders wou doen dan de Dodge Takeldoos even lekker tussen door de onroad bakkies in elkaar gesleuteld en omdat het zo leuk werken is ook gelijk maar even helemaal klaar gemaakt voor op de plank .

Maar omdat ik nogal last heb van mijn verslaving en dus niks kan weg gooien of verkopen staat mijn schuur/werkplaats wel een beetje erg vol en moest ik de boel even herinrichten en toen was er toch nog genoeg plek tussen de andere wagens .

Op naar de volgende !!!!!!!!!!!!!