Ik woon in Den Haag en ben al zo'n 20 jaar bezig met R/C auto's.
Eigenlijk altijd met on-road auto's en af en toe een klein uitstapje naar off-road.
Sinds paar jaar wel geïnteresseerd in het crawlen geraakt maar nooit echt verliefd geworden op een merk of type R/C crawler.
Dat veranderde met de komst van de TRX-4 van Traxxas, liefde op het eerste gezicht!
Ik hou van realisme, elektronische gadgets en de land rover defender, dus de op afstand bedienbare diffs en 2 versnellingsbak i.c.m. die prachtige defender body bleken al snel onweerstaanbaar.
Maar goed, dat maakt mij trouwens een scaler dus als ik het goed heb begrepen.
Ik rijd overigens niet veel, ben meer aan het prutsen aan m'n auto's dan dat ik er mee rijd.
Mijn TRX-4 gaat flink aangepast worden, er gaat alle mogelijke verlichting in en ik wil ook graag een lier en de nodige accessoires voor op en aan de auto.
Misschien ook nog echte bead-lock velgen en andere banden.
Ik weet alleen nog niet echt waar je hier in Nederland mooie en goede onderdelen voor deze auto's kunt krijgen, buiten wat Traxxas misschien zelf gaat leveren.
Ik wil op dit forum wat inspiratie op gaan doen, misschien ook eens kijken als er ergens een evenement is.
Meer heb ik even niet te vertellen, ik ga nog even uitgebreid rondneuzen op het forum...
Gr. Guido