Laan ik me even voorstellen. In het dagelijks leven heet ik Jurgen, ben 44 en woon in Breda. Sinds een jaar of 2 heb ik RC auto’s erbij als hobby. De reden dat ik me op dit forum heb aangemeld is dat ik meer wil leren over RC auto’s, de techniek erachter en nieuwe, mooie crawl-plekken wil ontdekken.
Mijn RC auto’s:
HIMOTO hunter - M’n eerste, gewoon om te kijken of en hoe het zou bevallen (Brushless).
Traxxas merv - M’n tweede en meest geüpgradede. RPM arms, nieuwe shocks, wielen/banden, bumpers, wheelie bar, etc.
Traxxas Stampede (4wd VXL) - 2e hands op de kop getikt en helemaal naar wens gemaakt met RPM armen, een proline body (eerst keer zelf spuiten enzo). Moet alleen nog wat beter uitlijnen...trekt wat naar rechts

Tamiya Neo Scorcher - Eerste kit. Ongelooflijk veel van geleerd en geüpgraded met bearings en adjustable links.
Tamiya TT02R - Tweede kit...moet nog gebouwd gaan worden. Wordt mijn on-road autootje...brushless motor en Servo al binnen. Moet alleen nog een Porsche 911 body scoren ergens...
Traxxas TRX-4 Sport - vorige week gekocht en nog maar weinig meer gereden.
Mijn plannen zijn vnl. om gewoon lekker te rijden met mijn autootjes en mijn zoontjes enthousiast te maken voor de hobby. Daarnaast wil ik met de TRX-4 sport het echt trail rijden/crawlen gaan doen. Hiertoe ben ik ook op zoek naar geschikte locaties in de regio Breda. Enig advies of idee hou ik me dus voor aanbevolen.
Verder hou ik mijn ogen altijd open voor leuke aanbiedingen enzo en vind ik het ook gewoon leuk om te sleutelen e.d. aan mijn auto’s.
GR en tot snel,
Bel*.