Mijn naam is Hans en ik ben in 1963 geboren. Vader van 2 meiden , en ik woon in het bosrijke Bennekom samen met mijn vrouw en 1 hond....die heet Okke.
Vanaf mijn jeugd heb ik mij beziggehouden met radiografische modelbouw en techniek. De beginperiode TAMIYA bijvoorbeeld , Wat ooit begon met een (de) Ford Pickup (op het Sand Scorcher chassis..), ging ik verder naar een HOT SHOT 4WD , en tussendoor de TOYOTA 4WD Hilux, compleet met 3 versn.bak ! Prachtig mooi .....Ik heb het dan over begin jaren '80 , en uiteindelijk kwam ik op het idee om over te gaan op Nitro rijden. Door de jaren heen kwamen resp. een paar stockcars ,(Bsmit)natuurlijk YU'can en veel later heb ik geprobeerd om op circuits te rijden met 1;8 schaal racewagens , wat me eigen lijk niet zo beviel. Via het Savage "virus" ( weer wat later) kreeg ik weer best zin aan ! en een korte carriere in het modelvliegen ben ik nu weer terug in de auto's ... Het Scaler tijdperk breekt aan ....

Deze body heb ik op de kop getikt via een goede kennis die al wat langer met de Scaler bijl hakt.....
Dit forum lijkt de juiste plek om ervaingen uit te kunnen wisselen ! Want vragen heb ik altijd wel , Hartelijke groeten uit Bennekom !