Hoi ik heb een problem met de killer body licht set en dat is dat mij 4x wit leds wil niet vol aan als ik vooruit ga, Maar ga wel vol aan als ik achter uit rij, de achter lichten doen het wel veler als ik achter uit rijt en dim als ik vooruit rij [emoji848] weet iemand hoe dit kan??
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Killer body licht
- Ron
- Donateur
x 11
- Gegeven waarderingen: 61 keren
- Ontvangen waarderingen: 31 keren
Re: Killer body licht
Weet je zeker dat je de kabeltjes goed hebt aangesloten?
Axial Wraith / Axial Yeti / RC4WD Gelände D110 / Team Raffee Camel Trophy D110 / D90 Safari (SCX10) / D110 Overlander (RC4WD) / LR Discovery G4 (MST-CFX-W) / Toyota Land Cruiser 80 (Axial SCX10.2)
- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Ja volgens mij welRon schreef:Weet je zeker dat je de kabeltjes goed hebt aangesloten?
Wit licht nr 1 dim tot je gaat vooruit dan wordt ze vel, n2 achteruit dim tot je achteruit ga en die werk goed, knipperlichten ook,
Allen voor licht, hij staat in dim maar vooruit geen verschil maar wordt vel net zo als achter lichten als je achteruit ga, ik snap het niet meer [emoji3062]
- Johannes
- Donateur
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Mogelijk dat je ESC reverse staat? Dan je moterdraden wisselen en op je zender het kanaal wisselen van reverse of naar reverse.
Het is gemakkelijker iets te vergeten dat je had onthouden,
dan iets te onthouden dat je bent vergeten
dan iets te onthouden dat je bent vergeten

- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Oh daar heb ik niet aan gedacht[emoji848]ik zal daar zeker naar kijken bedankt Johannes voor de tip[emoji1303]Johannes schreef:Mogelijk dat je ESC reverse staat? Dan je moterdraden wisselen en op je zender het kanaal wisselen van reverse of naar reverse.