Aangezien ik nu alles in mijn voorstel-topic aan het gooien ben, maak ik maar een apart topic voor mijn D110.
Naast het D110 kitje heb ik ook de D4L gekocht, dit leek mij wel een fijne combinatie vanwege de 4 in 1 module.
Tijdens het bouwen er achter gekomen het tandwiel met stangetje waar de aandrijfassen aan vast komen aan 1 kant gebogen was. Zelf gaan klooien om het recht te krijgen en uiteindelijk maar een nieuwe besteld om er vervolgens achter te komen dat de nieuwe op exact dezelfde manier verbogen is. Nu dus maar besloten om bij Tiny 4x4 de reversed gearbox te bestellen met de aanname dat daar niets van verbogen zal zijn.
Momenteel is het een rollend chassis zonder complete gearbox en het kapje met nog gespoten worden. Twijfel nog over de kleur, heb nog een spuitbus metallic blauw staan in de kleur van een vorige 1:1, dat dan icm een matzwart dak.
Verder nog het een en ander geprint met een 3D printer: rolkooi, dakrek, fenders, velgen en ramps
Orlandoo D110
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Orlandoo D110
Vandaag een begin gemaakt aan het verven.
Axial SCX10 Honcho
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
-
- Member
Het schiet al op 

- Bijlagen
-
Axial SCX10 Honcho
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
-
- Member
Het begint ergens op te lijken.
- Bijlagen
-
-
Axial SCX10 Honcho
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
-
- Member
Hm, net even het chassis er onder geprakt. Dan vallen de velgen toch wel iets tegen. Niet qua looks maar ze zijn wel te breed naar mijn smaak.
Dat kan ik oplossen met de bredere wielkasten die ik geprint heb maar ik ben nog niet overtuigd van de look van de Defender met die wielkasten dus die zitten er nog niet op.
Dus nu eerst de originele velgen even zwart spuiten en dan kijken hoe dat staat.
Moet ook nog beginnen aan de LEDs maar daar kijk ik wel wat tegen op. Kan, naar mijn mening, best goed en netjes solderen maar heb nog nooit SMD’s gesoldeerd
Dat kan ik oplossen met de bredere wielkasten die ik geprint heb maar ik ben nog niet overtuigd van de look van de Defender met die wielkasten dus die zitten er nog niet op.
Dus nu eerst de originele velgen even zwart spuiten en dan kijken hoe dat staat.
Moet ook nog beginnen aan de LEDs maar daar kijk ik wel wat tegen op. Kan, naar mijn mening, best goed en netjes solderen maar heb nog nooit SMD’s gesoldeerd
Axial SCX10 Honcho
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
-
- Donateur
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
Smd solderen valt wel mee op zicht. Bij mij breekt elke keer de draad op de regelaar kapot. Draadjes zijn wel verrekte dun.
-
- Member
Bijna klaar, alleen de LEDs nog
Ben overigens toch gegaan voor de originele velgen. Vond de geprinte te breed.
Ben overigens toch gegaan voor de originele velgen. Vond de geprinte te breed.
- Bijlagen
-
-
Axial SCX10 Honcho
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD
Tamiya F350 High Lift
Orlandoo D110
Turnigy SCT 2WD