Ik heb me eigen aangemeld en vind het dan logisch dat je je even voorstelt.
Ik ben Peter 38 jaar kom uit beverwijk noord-holland. Ik doe sinds 2010 aan Rc.
Als eerste ben ik gestart met Rc Heli vliegen, de moeilijkste versie van Rc zegt men.
Dit doe ik nog steeds en is zeer zeer gaaf. Daarnaast ben ik 5 jaar geleden begonnen
met vliegtuigen. Dit was niet echt een moeilijke stap ivm het Heli vliegen. Sinds
1.5 jaar ben ik met Rc auto's/Crawlen begonnen. Ook vooral vanwege het wisselvallige weer hier.
En... ik zit vast aan weer een Tak van de Rc, super gaaf om te doen. In mei 2018 ben ik begonnen met mijn eigen
Rc shop genaamd Rcworldshop. Dit is altijd al een drome geweest van mij en soms moet je dromen waar maken.
Het is een hele reis maar super leuk om te doen! Mijn shop draait voornamelijk op het Rc community gevoel.
Mijn eerste insteek is het contact met klanten/mede hobbyisten, en wil met Rcworldshop dus naast de klant/hobbyist staan niet tegenover. Ik heb een kleine inhome store en een zakelijke winkel op Ebay. Ik ben dealer van onderander Carisma Kontronik en Xnova . Op het moment breng ik wat test video's uit met de Coyote 1/24 RTR van Carisma. Niet alleen voor promotie maar ook omdat ik alleen iets wil aanbieden waar ik achter sta.
Mijn winkel is verder gebasseerd dus op het Rc crawlen 3d heli vliegen en accessoires. Uiteraard ben ik dagelijks bezig met het uitbreiden van de producten. Ik zou graag als mede hobbyist hier rond hangen om te blijven investeren in kennis. Omdat een groep mensen mij al kent als Peter van Rcworldshop wil ik wel graag die connectie houden en gebruik ik daarom de naam. Maar.. ik ben gewoon Peter

Alvast bedankt!
Groeten
Peter