Hoi
Ik kocht onlangs men eerste crawler, een Axial Spawn (kit). Ik reed onlangs de WTT mee in Edegem en het was best leuk. Alles aan men Spawn is momenteel nog origineel. Ik hoop hier de nodige nuttige info tegen te komen. Op dit moment vooral over hoe en waarmee ik men Spawn verbeter. Grtz
Eerste crawler
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Eerste crawler
Hey Freddy, bedankt!
Ik wilde enkele foto's uploaden in de showroom, maar dat lukte me niet... Is best wat omslachtig vind ik...

- daniel
- Donateur
x 1
x 16
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 293 keren
Welkom op het forum Rikie.
Uploaden doen we meestel via photobuckett
Uploaden doen we meestel via photobuckett
JS ScaleTeamdriver
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
- dirkaerts7
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Welkom rikie wat je up grade betreft alles wat op / aan een wraith kan gedaan worden geld ook voor de spawn
- Wouterb
- Donateur
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Hallo Rikie, welkom,
Wat je aan je Wraith gaat upgraden hangt af van wat je ermee gaat doen. De Wraith is een van de meest multi purpose auto die ik ken. En daar zit meteen de valkuil.
Wil je crawlen (langzaam maar óveral overheen) dan doet ie het standaard al erg leuk. Upgrades zitten dan vooral in banden (afhankelijk van jouw ondergrond), inserts, evt. velgen, vering en motor/regelaar keuze.
Wil je racen/bashen dan vervang je uiteindelijk de hele aandrijving, van Spur tot universals. En de banden, wielen, ophanging zoals hierboven genoemde maar met andere (race) specificaties.
In alle gevallen: sterke Servo (20kg+) evt waterdicht. Want: grote wielen met veel grip.
Motor en regelaar moet jer bij kit los kopen. Maak een keuze; Slow'n'steady of rock'n'roll. Iets ertussen in is het allebei net niet. (Mijn ervaring)
Wat je aan je Wraith gaat upgraden hangt af van wat je ermee gaat doen. De Wraith is een van de meest multi purpose auto die ik ken. En daar zit meteen de valkuil.
Wil je crawlen (langzaam maar óveral overheen) dan doet ie het standaard al erg leuk. Upgrades zitten dan vooral in banden (afhankelijk van jouw ondergrond), inserts, evt. velgen, vering en motor/regelaar keuze.
Wil je racen/bashen dan vervang je uiteindelijk de hele aandrijving, van Spur tot universals. En de banden, wielen, ophanging zoals hierboven genoemde maar met andere (race) specificaties.
In alle gevallen: sterke Servo (20kg+) evt waterdicht. Want: grote wielen met veel grip.
Motor en regelaar moet jer bij kit los kopen. Maak een keuze; Slow'n'steady of rock'n'roll. Iets ertussen in is het allebei net niet. (Mijn ervaring)
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)