ik ben Piet, 41 jaar en woonachtig in Amersfoort. Als kind had ik diverse afstandbestuurbare auto's van Nikko en later Tamiya en 30 jaar later wilde ik mijn kinderen (nu 6 en 8) wat bijbrengen op het gebied van techniek, beetje solderen en dat soort werk. En zelf natuurlijk ook weer lekker 'spelen'

Nu hebben we 3 Tamiya's CC-01 (een Unimog, een Pajero en een eigen bouw MAN TGA met een cabine van Bruder) en een Buggy Champ. Ik heb heb liefst een zo realistisch mogelijk rijgedrag, dus zowel qua snelheid als terreinvaardigheid.
Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik naast veel plezier van het bouwen en aanpassen, ook graag vaker wil rijden op voor mij nog onbekende mooie plekken in Nederland (we rijden nu meestal in de bossen bij Soest en Stroe) en dan het liefst met andere hobbyisten erbij (ik zie hier zoveel gave wagens voorbij komen!!)
Op dit moment zijn we eigenlijk wel tevreden over ons wagenpark, zowel technisch, rijgedrag en looks is alles nu wel naar wens dus we willen RIJDEN! Nou ok dan, ik heb nog een aangepast chassis en heel veel onderdelen liggen, dus misschien bouwen we daar nog wel een brute zelfbouw buggy van met totaal onrealistische prestaties!
p.s. ik ben een totale digibeet, dus foto's etc volgen nog