Vroeger toen ik klein was, alweer een kleine 35-40 jaar geleden heb ik veel met radiografische auto’s ( tamiya) en boten gespeeld. Zelf gebouwd en vaak ook weer total loss gereden.

Laatst zag ik op een youtube channel Kisun’s rc life, een erg mooie geschoten video van een traxxas trx-4 met trailer.
Nu is video een van mijn vakgebieden als motion designer. Dus ik was helemaal enthousiast.
Ik heb het trx-4 chassis meteen gekocht en volledig gebouwd. Dan krijg je ook meer feeling voor de techniek van de auto en ga je het echt waarderen. De portal assen, versnellingen en diffs die gelockt kunnen worden.
Ik wilde wel een unieke trx ervan maken en geen standaard kap gebruiken. Uiteindelijk gekozen voor een erg gedetailleerde defender d100 body van team raffee. Deze body geheel passend gemaakt op het onderstel.
Natuurlijk veel acessoires hiervoor gekocht.
Licht en geluidsmodule, echt een aanrader! Lier met remote, rolkooi, lm velgen, 20kg servo, castle bec, props etc..

Eerste rit in de duinen al gemaakt, zal kijken of ik wat foto’s kan uploaden.
Ondertussen heeft mijn broer ook de trx-4 gekocht. En meerdere collega’s ook erg enthousiast.