Wat het gaat worden laat ik zien als de kit binnen is, dan pas ik ook meteen de titel aan.
Het moet een super schaal wagen gaan worden, alleen voor de mooie trails en niet voor het ragwerk. Gelukkig heb ik nog een chassis, assen, motor, vertraging, servo, regelaar liggen. Het moet alleen nog even passend gemaakt worden en daar ben ik vandaag mee bezig geweest. Mocht de kwaliteit van dit Chinees huisvlijt slecht zijn vervang ik het ter zijner tijd wel.
De motor en vertraging. De vertraging is 5 op 1, of dat gaat werken is voor mij ook een verassing

Het chassis is eigenlijk voor een 334 wielbasis maar ik heb maar 313 nodig. De achterkant steekt behoorlijk uit maar waarschijnlijk hoef ik daar maar een klein stukje van af te halen, of helemaal niet

De oplettende kijker ziet dat er iets niet klopt, jawel, de motor ligt achterin. Rare plek maar volgens mij past deze mooi onder de achterbank en laadvloer en zo heb ik voorin de ruimte voor de elektronica en lipo. De links zijn tijdelijk voor het passen, zodra de body binnen is kan ik deftige links gaan maken en alles op de juiste plaats vastzetten.