De laatste keer in Uden heb ik weer genoten van het rijden maar ergens kriebelde het. De Axial Bomber en Axial Cherrokee deden weer helemaal wat van hun verwacht werd maar ... ik vind het geen scaleren. Ok, de beide auto's kunnen klappen incasseren maar dat laatste maakt het eigenlijk erg onrealistisch. Het was dus tijd voor iets anders! Nou ja, anders ... iets ouds

- D90 'Old Style'
aangepast naar iets anders, meer dit :

- D90 Gelaende Pickup
. Is het uniek wat ik met mijn oude D90 gaan doen? Nee, zeer zeker niet. Er zijn mij al vele D90-eigenaren voorgegaan. Doe ik iets bijzonders? Nee, ook dat niet. Krijg ik in stabielere D90? Ik denk - en hoop ... - het wel.
Om de nieuwe 'Look' te reraliseren heb ik bij RC-HP.de een nieuwe Body

- D90 'Nieuwe' stijl
gekocht die ik tot Pickup ga verzagen

. De oude D90 van RC4WD is - mede door het Roof Rack - topzwaar. Ik ga kijken (en proberen) om het zwaartepunt van de D90 laag te houden of anders lager te krijgen.
Wat trouwens deze versie van de D90 ook gaat krijgen - iets wat de oude niet had - is een Winch

. Dat biedt de mogelijkheid om in en 'No hand of God-Trail' eens helemaal me te kunnen doen

. Ik wil er zowel een voor als achter. Daarnaast komt er ook wat verlichting (weer) op om in een eventuele nachtrit mee te kunnen rijden.
En tot slot biedt de nieuwe Body mij een mogelijkheid om met styreen te gaan werken. Een vaardigheid die ik totaal niet heb maar die ik voor de bovenbouw van de Kamaz - ja, ja, die bouw staat ook weer in de steigers

- onder de knie moet krijgen en hebben.
Oh ja, de zaag is al in de Body gezet. En ja Patrick, die eerste snede is heel spannend

:

- The First Cut

- The second Cut