RC4WD D90 Gelaende 2.0
- Gijs
- Donateur
x 17
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 42 keren
Re: RC4WD D90 Gelaende 2.0
Ok. De - aanpassingen op - elektrische installatie. Zoals ik al op de eerste pagina aangegeven had zou de RC4WD gelande D90 2.0 een lier krijgen. Along the way is daar ook verlichting bijgekomen. Voordat ik de lier en verlichting bij RC-HP.de ging bestellen heb ik goed nagedacht over wat ik qua aansturing wilde : via de zender of anders. Uit de tijd dat Patrick nog zijn D90 - met lieren - had, herinner ik mij dat er met de aansturing vanuit de zender een een aantal probleempjes waren, t.w. : als de schakelaar op de D90 aan stond en de driewegschakelaar per ongeluk de verkeerde kant omgeschakeld werd dan rolde of de lier af of ..., en dat was vervelender, rol deze (nog) verder op; met alle gevolgen van dien. Daarnaast vereist een schakeling via de zender ook nog additionele elektronica die de met de grotere stromen van de lier zou kunnen omgaan.
De keuze van de lier - en indirect ook de verlichting - is dus hierdoor bepaald. De lier en de verlichting zouden gewoon met een mechanische schakelaar op de auto aan en uitgezet worden. De lier zou daarnaast met een Remote bediend worden. De keuze zorgde er wel voor dat de bedrading uitgebreid en aangepast moest worden
Mijn gedachtegang over de verlichting die voor de wielen schijnt i.p.v. het heel bos verlicht was een goede. Ik heb nu licht waar ik het licht echt nodig heb
Ook de elektronica voor de aansturing van de lier kreeg ook mooi plekje op het chassis. Als of het er voor gemaakt is
En tot slot : een antenne. Moest er ook maar eens van komen i.p.v. dat losse draadje onder de auto
De keuze van de lier - en indirect ook de verlichting - is dus hierdoor bepaald. De lier en de verlichting zouden gewoon met een mechanische schakelaar op de auto aan en uitgezet worden. De lier zou daarnaast met een Remote bediend worden. De keuze zorgde er wel voor dat de bedrading uitgebreid en aangepast moest worden

Gijs
- Gijs
- Donateur
x 17
En dan nu het eindresultaat waar ik morgen mee ga rijden :
Voor degene die deze Build gevolgd en op gereageerd hebben : hartstikke bedankt en hopelijk heeft het jullie ook tot bouwen aangezet.
Na morgen wordt er op de achterkant nog een tweede lier geplaatst. Dan is de RC4WD Gelande D90 2.0 klaar!Voor degene die deze Build gevolgd en op gereageerd hebben : hartstikke bedankt en hopelijk heeft het jullie ook tot bouwen aangezet.

Gijs
- Gijs
- Donateur
x 17
Ik ook [emoji23]Gert-Jan schreef:Ik ben benieuwd hoe die het doet Gijs.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gijs
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Inmidels hem in het echt mogen bewonderen , top wagen geworden pluimpje voor Gijs
- Gijs
- Donateur
x 17
Dank je wel Dirk [emoji4][emoji106]Mud monkey schreef:Inmidels hem in het echt mogen bewonderen , top wagen geworden pluimpje voor Gijs
Gijs
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Ja, zag er in real live heel mooi uit. 

Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Gijs
- Donateur
x 17
Dank je [emoji4][emoji106]Cesco schreef:Ja, zag er in real live heel mooi uit.
Gijs
-
- Donateur
x 22
- Gegeven waarderingen: 75 keren
- Ontvangen waarderingen: 75 keren
Gijs, is deze lijm ook bruikbaar voor het lijmen van mijn body ?
Ik leen trouwens wat van jou ideeen voor de build van de LumberjackWie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten