De afgelopen dagen o.a. de radiobox en wat accesoires voor op het chassis gespoten, zit de laatste weken helaas wat krap in de tijd, had eigenlijk gehoopt inmiddels al klaar te zijn.
En dan moet ik nog aan het hele bodywerk gaan beginnen, de kleine accesoires voor op het chassis is al lastig i.c.m. de ruimte welke ik op dit moment heb om te spuiten.
Wellicht dat ik eens iemand met wat ervaring op zoek om de body te spuiten, als het in het huidige tempo gaat is die over een half jaar pas klaar anders
De primer zit er overal nu wel strak op, gisteren de eerste lagen zwart op de radiobox gezet.
Deze zijn nu wel strak opgedroogd.
Ik heb wel ruim 24u gewacht tussen primer en zwart i.p.v. +-2u tussen primer en zwart zoals met de eerdere onderdelen.
voor de rest alles precies het zelfde gedaan.
Dit ondanks dat ik overal lees dat de droogtijd van de Tamiya primer +- 20min zou zijn.
Ook de stuurservo ingeregeld, heb de end points wel flink terug moeten schroeven, maar het ziet er goed uit, en klinkt ook goed nu.
Ik ben alleen nog steeds aan het stoeien met de gearbox, ik vermoed toch dat mijn servo te licht is, deze heeft zo veel moeite om alles op zijn plek te houden.
Het is ook eigenlijk een servo specifiek gericht op het stuur in een drifter.
Ik kwam tijdens het opruimen nog een simpele 10kg servo tegen i.p.v. de 6 of 7kg welke er nu in zit.
Binnenkort het dan eens met deze proberen, kijken of dat beter gaat werken.
Zodra de radiobox goed droog is kan ik deze monteren en kan ik de electronica een plekje gaan geven.
Dan kan hij eindelijk zijn eerste testronde gaan maken, weliswaar wel nog zonder body en accesoires, maar dat geeft niet, hij rijdt dan tenminste