Vervolgens ook de boorgaten in de Body bepaald en - uiteraard - geboord
De snelsluitingen compleet geplaatst (voor de criticasters onder ons : ze moeten natuurlijk nog wel mooi zwart gemaakt worden ....

)
En de snelsluitingen zijn klaar
Omdat ik met de D90 ook weer een eventuele 'No Hand(s) of God'-rit wil kunnen rijden moest er ook een liertje komen. N.B. : t.z.t. komt er ook nog en tweede aan de achterkant. Voor dit laatste moest natuurlijk een - RC4WD - 'Warn'-liertje besteld worden. Ik heb daarbij gelijk de Remote besteld omdat ik het via de zender niet vind werken.
De schroefgaten op de grondplaat van de Warn-lier komen helemaal overeen met de schroefgaten op de bumper. Alleen ..... wel op een andere plek op de bumper. En de Off-set is behoorlijk. Het is zeker niet een kwestie van even en paar gaatjes iets ruimen. De reden voor het verplaatsen van de gaten (lees : het boren van de gaten op een andere plaats ) wordt veroorzaakt door de vorm van de lier en de pijpen op de bumper. Deze pijpen staan in een hoek naar de Body toe. Dat zorgt er voor dat de lier naar achteren moet
De lier geplaatst
en tot slot de kabelgeleider geplaatst. En ja, ook de bumper wordt helemaal opnieuw - zwart - gespoten
De volgende keer ga ik het over het plaatsen en uitvullen van de bumper hebben, de (voor)wielverlichting .... en de keienvanger. Wordt vervolgd dus.