Omdat ik een beetje vastloop met de Wrangler ben ik maar verder gegaan met de Cherokee.
Lier-sidesteps en beetje 'rommel' op de imperiaal. Ik wilde de lier eerst aan de binnenzijde van de bumper plaatsen op 'zijn eigen stekkie' maar dan komt de bumper veel te ver naar voren en iet het er niet uit. Dus dan maar een alu plaatje maken en de lier voor de bumper. Staat niet echt verkeerd vind ik. En ja, hij zit nog iets scheef dus ik ga de gaatjes waarmee de lier vastzit nog wat aanpassen. Kump good zeggen we hier.
De sidesteps zitter erop maar gaan pas definitief vast als ik de body er goed op heb zitten. Dan zit die gelijk iets hoger met meer ruimte voor de banden in de wielkasten. Moet ik nog wel evenm de ruimte tussen body en bumper nog iets meer opvullen dan nu. Voor het mooie.
Ik heb ook een korte ledbar al in huis die ik op de bullbar plaats. Dan de lampjes in de body aanbrengen. Ik denk dat ik maar voor 2 van die goekope lightcontrolers ga ipv die van LaneBoys. Die is toch bewerkelijker dan ik vooraf had gedacht. Gelukkig wordt ik met het programmeren goed geholpen (vooral de zeg maar USA combi van richting- en remlichten voor de Wrangler) want ik kom er niet altijd uit. Voor de Cherokee hou ik het bij de standaard verlichting zonder teveel poespas. Daarom zet ik denk ik de Dumborc ontvanger maar over van de Wrangler in de Cherokee. En dan maar effe kieken wat ut wordt.
En er zitten nu iets grotere banden op zwarte velgen onder.
Nog wat olieblikjes en benzine jerrycans en op zoek naar 1 of 2 blauwe gasbussen. Al met al wordt het wel een redelijk zwaar geheel dus wellicht moeten er wat langere en/of zwaardere shocks onder. Eerst maar eens zien als de body er definitief op zit.
Met lier en sidesteps_01 by
Jurjen Fellinger, on Flickr
Met lier en sidesteps_02 by
Met lier en sidesteps_05 by