Ik heb inmiddels een GT5. Had al een GT3B (gehackt) maar dat vond ik geen fijne zender eerlijk gezegd. Net weer teveel functies en daardoor te ingewikkeld. De GT5 is lichter, compacter en heeft voldoende instellingen. Met wat expo op het throttle kanaal rijdt de auto al een stuk soepeler.
Wat betreft het naar links verhaal: Hij reed niet naar links, maar hing naar links. Ofwel, zakte door de linker achterveer heen. Ik heb de veren inmiddels vervangen voor wat zwaardere veren en de shocks opnieuw gevuld dus dat is nu ook verholpen.
Terug van weggeweest
-
- Member
x 1
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Terug van weggeweest
FMS FCX10 LC80 | Axial FCX24 Bronco | Orlandoo Hunter Jeep Rubicon 1:35 | Rocksta Basher 1:24
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Goed te horen. GT5 is inderdaad ook een fijne zender. En schokdemper had ik inderdaad verkeerd begrepen.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Wouterb
- Donateur
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Gt5 vraagje: kan de batterijhouder eruit? Zodat er een lipo in kan? (Heb een Gt5 onderweg namelijk)
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
- Jaap
- Donateur
x 1
x 18
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Welkom Bjorn. Even een opmerking, het ligt echt niet aan je Carisma zender. Daar is niks mis mee. Ik rij er al een paar jaar mee en heb er nog nooit problemen mee gehad. Jou ervaring / probleem zit hem in de 3s accu in combinatie met de originele motor. Deze combinatie geeft teveel power en dan wil de carisma te graag vooruit. Maar lees even viewtopic.php?f=10&t=459.
Groeten uit Flevoland!
Jaap
Jaap