Ep stelt zich voor

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Epfray
Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2026 12:01
Locatie: Voorthuizen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Ep stelt zich voor

Bericht door Epfray » 19 jun 2026 12:45

Ik wil me even voorstellen.
Ik ben erik F en ik woon in het bosrijke buitengebied in Voorthuizen.
Mijn rc intresse is bijna mijn hele leven uitgegaan naar rc auto's off road. Ik heb zo'n beetje alles wel gehad en gebouwd op dat gebied van 1:8 t/m 1:5 voornamelijk op brandstof en zelfs wedstrijden gereden. De laatste 12 jaar heb ik me vooral toegelegd op het bouwen van scalers en crawler 1:10 waar ik er nu een stuk of 14 van heb. Het liefst verzamel ik onderdelen en bouw dan een scaler of crawler naar mijn eigen idee. Dat worden dan ook unieke exemplaren. In het bos op mijn erf en
naast mijn huis kan ik dan testen of het ook doet wat ik in gedachte daarbij had. Natuurlijk ben ik ook te vinden op crawler events om ervaringen en ideen uit te kunnen wisselen.
Deze gebruikers waarderen Epfray voor dit bericht (totaal 2):
Dustin (22 jun 2026 09:14) • Mole-NLD (22 jun 2026 10:35)

Gebruikersavatar
Mole-NLD
Donateur
Berichten: 279
Lid geworden op: 03 feb 2024 18:29
Locatie: Nederland
Gegeven waarderingen: 393 keren
Ontvangen waarderingen: 103 keren

Re: Ep stelt zich voor

Bericht door Mole-NLD » 22 jun 2026 10:38

Welkom hier Ep!

Weer een nieuw lid met veel meer jaren ervaring dan ik ;-)
Crawlers:
Boulder-Cart ..................................................SCX6....................JLU Wrangler
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
MJ the MicroJeep.................SCX30..............JLU Wrangler
Bluey the Bronco.......................SCX30................Bronco

Non Crawlers:
Traxxas Slash................................................2WD.............................BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten