Ik heb een axial scx30 k10 en wil er graag een brushless systeem in doen.
Na vele websites en YouTube video's ben ik uitgekomen op 3 soorten.
Furitek,(lastig tot niet te vinden in nl)
Injora
Hobbywing
Ik zou alles moeten vervangen zoals ook de zender en ontvanger aangezien ik alleen standaard rtr auto's heb.
Wat is in jullie mening de beste/makkelijkste optie.?
Ik weet furitek heeft een systeem voor de standaard zender maar is/kan ik niet vinden in nl.
Welke motor kiezen?
- Mole-NLD
- Donateur
- Gegeven waarderingen: 356 keren
- Ontvangen waarderingen: 88 keren
Re: Welke motor kiezen?
Ja volgensmij moet je als je naar brushless wil ‘m compleet vernieuwen.
Ik heb (bij mn typhon) gekozen voor hobbywing motor en ecu met een flysky receiver voor de flysky g7p.
Bewust zo gedaan omdat die afstandsbediening veel autos kan opslaan en veel programmeerfuncties heeft. Mocht ik dan bij andere projecten ook naar een aftermarket set willen kan dat met dezelfde afstandsbediening en hoef ik alleen de receiver te kopen. (Ik heb er nog een of twee voor komende projecten)
Furitek is inderdaad in europa vrij lastig verkrijgbaar. Alleen om die rede al zou ik er niet graag van afhankelijk zijn. En ze zijn duur door de importheffingen.
Ik heb (bij mn typhon) gekozen voor hobbywing motor en ecu met een flysky receiver voor de flysky g7p.
Bewust zo gedaan omdat die afstandsbediening veel autos kan opslaan en veel programmeerfuncties heeft. Mocht ik dan bij andere projecten ook naar een aftermarket set willen kan dat met dezelfde afstandsbediening en hoef ik alleen de receiver te kopen. (Ik heb er nog een of twee voor komende projecten)
Furitek is inderdaad in europa vrij lastig verkrijgbaar. Alleen om die rede al zou ik er niet graag van afhankelijk zijn. En ze zijn duur door de importheffingen.
Crawlers:
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
MJ the MicroJeep.................SCX30..............Wrangler
Bluey the Bronco.......................SCX30................Bronco
Non Crawlers:
Traxxas Slash................................................2WD.............................BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
MJ the MicroJeep.................SCX30..............Wrangler
Bluey the Bronco.......................SCX30................Bronco
Non Crawlers:
Traxxas Slash................................................2WD.............................BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom