Axial scx10,2/3 Bronco
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Re: Axial scx10,2/3 Bronco
Als je wil mag je je adres wel even appen, ik ben je nummer verloren dan heb ik die ook weer

Dan stuur ik ze vandaag nog op.
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- coopertje
- Site Admin
x 1
- Gegeven waarderingen: 550 keren
- Ontvangen waarderingen: 624 keren
Dank je FreddyFreddy schreef: ↑04 jan 2021 17:02Hij is nog niet klaar hoor maar schiet wel lekker op zo .
Dit is een body van Ali .
https://nl.aliexpress.com/item/40011439 ... web201603_
- Freddy
- VIP
x 18
- Gegeven waarderingen: 87 keren
- Ontvangen waarderingen: 111 keren
De inspecteur meneer Olivier B. Bommel heeft ook de Bronco aan een inspectie onderworpen .
Zijn conclusie was dat de bodem vrijheid voldoende was maar dat de bumpers nog wel gemonteerd dienden te worden .

Zijn conclusie was dat de bodem vrijheid voldoende was maar dat de bumpers nog wel gemonteerd dienden te worden .

alias Joehoncho
- Freddy
- VIP
x 18
De Bronco is er klaar voor , Zaterdag maar eens kijken wat hij in het bos presteerd .
Het interieur heb ik nog even uit gelaten omdat hij niet echt lekker past en dus flink wat dremel werk nodig heeft , heb ik besloten dat dat wel een keer komt ......................................................

Hij past mooi in het rijtje :

Nu even een blik op het projecten schap ...........................:

Staan er wel erg veel . Daar komt bij dat er volgende week nog even één tussen coor komt dus .......................

Het interieur heb ik nog even uit gelaten omdat hij niet echt lekker past en dus flink wat dremel werk nodig heeft , heb ik besloten dat dat wel een keer komt ......................................................

Hij past mooi in het rijtje :

Nu even een blik op het projecten schap ...........................:

Staan er wel erg veel . Daar komt bij dat er volgende week nog even één tussen coor komt dus .......................

- Deze gebruikers waarderen Freddy voor dit bericht (totaal 2):
- johanv (08 jan 2021 12:36) • TerpstraAJ (15 jan 2021 09:06)
alias Joehoncho
- Freddy
- VIP
x 18
Vorige week even lekker los gegaan samen met de Bronco .

Maar na een nogal vreemde stuurbeweging van ene Johnny K. uit D. zag de Bronco er watr anders uit .

Hij staat weer lekker op zijn eigen assen en daarom moest ik de body hoger op het chassis plaatsen en dus gelijk ook de schde even mee gepakt .
Eindelijk het inerieurtje geplaatst en de bumpers verstevigd/gerepareerd en veel lijm met een messing buis .

Maar na een nogal vreemde stuurbeweging van ene Johnny K. uit D. zag de Bronco er watr anders uit .

Hij staat weer lekker op zijn eigen assen en daarom moest ik de body hoger op het chassis plaatsen en dus gelijk ook de schde even mee gepakt .
Eindelijk het inerieurtje geplaatst en de bumpers verstevigd/gerepareerd en veel lijm met een messing buis .

alias Joehoncho
- Freddy
- VIP
x 18