Het wordt de Dodge Polara en deze was voor 7 jaar te zien in de begin titel van de series.

Hier een stukje van wat de experts er over te zeggen hebben:
This old Polara is only seen in the first episode ("One Armed Bandits") and then never again that I can remember. However, it was in a way seen in every episode for the whole seven seasons---as it's the cop car seen chasing the Dukes in the opening montage as they make the famous huge jump in the General Lee, at the very beginning! An old 1974 AMC Matador is seen chasing the Dukes around the tree during the end credits. For the rest of the show old 1974 or 75 through 1978 Dodge Monacos and Plymouth Furys are the cop cars Rosco, Enos, and Cletus use to chase the General Lee.
De Polara is dus echt de allereerste van Roscoe en velen mochten nog volgen

Op de site van Cults heb ik de files kunnen vinden. Niet de beste kwaliteit maar ik kan er wel een kunstje mee doen.

Momenteel ben ik de body digitaal met 3dbuilder in stukken aan het hakken zodat het goed op de printer past.
Roscoe heb ik trouwens ook kunnen vinden. Het is een 8"figuur en ze worden al een tijdje niet meer gemaakt. Daniel heeft natuurlijk de tegenhangers uit de serie