ik ben René, 43 jaar, kom uit Leeuwarden en heb sinds gisteren een crawler

Vroeger de nodige rc's gehad maar verder dan het speelgoed niveau is het nooit gekomen.
Toen mijn zoontje 3 jaar geleden een rc auto kreeg voor zijn verjaardag en er achter kwam dat zelfs in kort gemaaid gras het ding niet vooruit kwam ben ik eens online gaan kijken wat er nog meer te koop was.
Begonnen met een simpele LaTrax SST en sinds vorig jaar een Arrma Senton er bij.
De Senton afgelopen winter omgebouwd naar brushless en de LaTrax wilde ik ook ombouwen maar heb het toch maar niet gedaan omdat ik bang ben dat er dan teveel stuk gaat.
Tijdens een bezoekje aan de LHS (Nils Ester) mochten we even rijden met een TRX-4, dat had ik beter niet kunnen doen.

Heb het nodige bekeken online en er uiteindelijk voor gekozen om een Traxxas TRX-4 Sport KIT te bestellen.
Deze moet dus nog in elkaar worden gezet maar dat is ook een deel van de fun. Hobbywing 1080 esc er bij besteld en een FlySky GT5 (Absima versie) met ontvanger.
Heb ook een Holmes Hobbies Trailmaster 550 besteld maar die is voorlopig nog niet binnen, tips voor een andere/tijdelijke vervanger?
Hoop binnenkort mijn eerste meters te kunnen maken. Zijn er nog mooie locaties in het noorden? Ben regelmatig in Appelscha en daar heb ik al een aantal plekken gezien die interessant lijken.
Vr.gr. René