Bouwproject TRX-4 Defender Camel Trophy: Interieur gemonteerd
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: metalen differentieel covers gemonteerd
Vandaag na alle verplichtingen mij bezig gehouden met de benzine vuldop. Deze heb ik al een tijdje binnen maar hik er tegenaan om deze te monteren. Moet een gat in de body snijden en vind dit best wel spannend.
Nu dus de voorbereidingen. Eerst de vulopening opgemeten. Deze in illustrator gezet en printje gemaakt. Printje uitgesneden en dop er voorzichtig ingedrukt. Past prima.
Ik twijfel nog wel of ik deze dezelfde kleur ga geven als de auto of m gewoon zwart hou. Voor nu staat optie A bovenaan.
Even moed verzamelen voor stap 2: boren en snijden in de kap.
Wordt vervolgd.....
Nu dus de voorbereidingen. Eerst de vulopening opgemeten. Deze in illustrator gezet en printje gemaakt. Printje uitgesneden en dop er voorzichtig ingedrukt. Past prima.
Ik twijfel nog wel of ik deze dezelfde kleur ga geven als de auto of m gewoon zwart hou. Voor nu staat optie A bovenaan.
Even moed verzamelen voor stap 2: boren en snijden in de kap.
Wordt vervolgd.....
- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: messing linken gemonteerd (+100 gram)
Dat ziet er goed uit johndoe [emoji122][emoji122]johndoe schreef:Kentekenplaten staan ook klaar in illustrator. Nu nog ff watervast stickervel kopen zodat ik deze op stukje plastic kan plakken.
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: metalen differentieel covers gemonteerd
Vandaag een stukje gewicht in de vorm van een bumper mount ontvangen vanuit China. Ziet er goed en degelijk uit. En natuurlijk 92 gram toegevoegd om COG te verbeteren.
Heb deze natuurlijk gelijk gemonteerd.
Heb deze natuurlijk gelijk gemonteerd.
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: bumper mount (92 gr) gemonteerd
Gewichtig spul mooi hor
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: bumper mount (92 gr) gemonteerd
Deze zijn ook nog onderweg

Vandaag de aandrijfasjes ontvangen. Wegen nog wel fors meer dan de standaard plastic asjes. Kan ik naar ik heb begrepen de komende 10 uur mee sturen.
- Dirk Weijnen
- Donateur
x 9
- Gegeven waarderingen: 352 keren
- Ontvangen waarderingen: 239 keren
Ziet er wel mooi uit zo van de onderkant.
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter
Inderdaad. Jammer dat je er zo weinig van ziet
.

- Wouterb
- Donateur
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Misschien had ik wel een maandag morgen modelletje. Of het is mijn rijstijl....

Dat hangt dan weer af van jouw rijstijl.

'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Hahaha, dan zie ik wellicht toch nog een paar keer de rode aandrijfstang
Met de kennis die ik nu heb kan het alleen maar meevallen. Ik weet dat het kan gebeuren, hoef ik ook niet teleurgesteld te zijn. En oude aandrijfassen bewaar ik netjes. Kan ik altijd terugvallen.

Met de kennis die ik nu heb kan het alleen maar meevallen. Ik weet dat het kan gebeuren, hoef ik ook niet teleurgesteld te zijn. En oude aandrijfassen bewaar ik netjes. Kan ik altijd terugvallen.