Antenne is op de foto verdwenen door een filtertje van de iPhone. Zit nog steeds op de juiste plek (dat is die vage vlek links boven de auto).
Kap is een originele Traxxas kap, sluit prima aan. Op de laatste foto lag de kap los op de auto en niet de moeite genomen om de pennetjes precies in de gaten te drukken.
Op deze foto is het wat beter te zien:
Bouwproject TRX-4 Defender Camel Trophy: Interieur gemonteerd
-
- Donateur
x 7
- Gegeven waarderingen: 148 keren
- Ontvangen waarderingen: 19 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: reservewiel in kleur gespoten
Wat een mooie wagen met oog voor detail!!
Het is bijzonder verregaand!!
Mag ik vragen waar je de dakar logo stickers hebt gekocht?
- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: reservewiel in kleur gespoten
Ik was bij toprc vandag. Daar hebben zeSubonno schreef:Wat een mooie wagen met oog voor detail!!
En decal met wat dakar stikkers [emoji106]
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Klopt inderdaad. Maar de set die ik van TopRC had waren de logo’s erg oranje. Vandaar dat ik via Ebay de set heb gekocht met team UK. Vond ik net even leuker.
Prima club trouwen, TopRC. Ik wilde de Baja inruilen op een X-Maxx. Kwamen we jammer genoeg niet uit. Reageren erg snel op mail.
Prima club trouwen, TopRC. Ik wilde de Baja inruilen op een X-Maxx. Kwamen we jammer genoeg niet uit. Reageren erg snel op mail.
Gisteren heb ik nog een andere snorkel gemonteerd. Vind het wel een mooie upgrade.
En om aan COG te werken nog nieuw onderdelensetje besteld. Kijken wanneer deze binnenkomt.
Het licht wil nog steeds niet op de juiste manier werken. Dat wordt nog een leuk winter-projectje.
En om aan COG te werken nog nieuw onderdelensetje besteld. Kijken wanneer deze binnenkomt.
Het licht wil nog steeds niet op de juiste manier werken. Dat wordt nog een leuk winter-projectje.
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: nieuwe snorkel is gemonteerd
Die messing linken maakte bij mijn beide TRX-4s een heel verschil.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: nieuwe snorkel is gemonteerd
Positief verschil mag ik hopen?

Ze zouden op tijd binnen kunnen zijn om te monteren voor de snertrit. Pakketje ligt sinds zaterdag in Amsterdam.
Package status: In transit
Destination: Netherlands
Origin: China
2018-12-08 17:31 AMSTERDAM-Nederland, inklaring voltooid
2018-12-08 02:55 AMSTERDAM-Nederland, aangekomen op AMSTERDAM AIRPORT, Custom Clearance processing.
2018-12-07 15:41 HONGKONG-HONG KONG, CHINA, vertrokken faciliteit in HONG KONG INTERNATIONAL AIRPORT
2018-12-06 15:00 HONGKONG-HONG KONG, CHINA, aangekomen op Sorteer faciliteit HONG KONG INTERNATIONAL AIRPORT
2018-12-05 12:48 SHENZHEN, vertrokken faciliteit in SHENZHEN
2018-12-05 05:04 SHENZHEN, aangekomen bij Sorteer faciliteit SHENZHEN
2018-12-01 10:10 Ontvangen verzendgegevens
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Ja, een positief verschil.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
Vandaag de messing linken ontvangen en gelijk maar gemonteerd. Vind ze qua kleur wel stoer staan. Qua gewicht valt het mij klein beetje tegen, 100 gram verschil.
Ga meemaken hoe het rijdt. Zaterdag is mijn grote vuurdoop. Nog nooit fatsoenlijk met de D110 gereden
Ga meemaken hoe het rijdt. Zaterdag is mijn grote vuurdoop. Nog nooit fatsoenlijk met de D110 gereden

-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Re: Bouwproject Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy: messing linken gemonteerd (+100 gram)
100 gram klinkt wijnig maar op schaal is het tog een kilo , en dat merk je wel
denk ik