Nick: mafodes
IRL: illya Maertens
Youtube: 1967illya
Best aardig actief binnen de trailcrawlerscene. Even vreemd gegaan met een drifter, maar die skills zijn me totaal vreemd.
Staan een paar auto's op de plank die geregeld smeken om uitgelaten te worden. Iedere auto wordt voor een specifiek doel gebouwd. Om het rijtje even af te gaan:
- Axial SCX10 Rubicon 1st gen . Projectnaam Rubi Red. Gewoon een lolbak op 2.2. Zo eentje van "niet zeuren maar rijden". Heeft de nodige actie gezien en dat is er ook aan af te zien (no shelfqueens here).
- Axial SCX10 G6 1st gen. Ragbak en tot voorheen mijn Ninglinspo masjien met dual motors en gevoed door 3S. Deze is té vaak naar de hel en terug geweest en krijgt voorlopig even verdiende rust.
- Axials SCX10 based custombuild Projectnaam COD (Crawl of Duty). Een bakbeest op 2.2 XoR's die uitziet als een lomp varken, maar met de gratie van een prima ballerina overal overheen en tegenop gaat. Daar waar ze oorspronkelijk ook voor ontworpen is. Heeft de nodige actie gezien in water, modder en op stenen wat haar een visueel karakter gegeven heeft.
- Losi NightCrawler Projectnaam: Crawling Dragon. Een redelijk "typical crawler" die mij nog steeds versteld doet staan waar ze tegenop gaat. Omgebouwd en gemod tussen Night & Compcrawler.
- Axial RR10 Bomber Projectnaam: Invictus. Een beest met een overkill aan power en louter en alleen ontworpen om tegen de stroom van de Ninglinspo op te zwemmen. Vergruizelde binnen 4 seconden de gears in de vooras door het teveel aan power. Kan worden ingezet als 2.2 TTC auto.
- Axial SCX based Custombuild Projectnaam Warlock. Men neme een SCX chassis en bouwt er een Tamiya F350 hardbody op. Dat is de korte versie... Geen standaardbeestje meer, maar met veel zelfgemaakte onderdelen. Heeft samen met de COD de duurste elektro en elektronica die ik ooit onder een rc schroefde (Tekin en Holmes Hobbies), maar wel een merkbaar verschil oplevert. SorRCa Class-2 scalerig. Rijd normaliter in combo met de speciaal ervoor gemaakte aanhanger.
- Axial chassis based Projectnaam Crawltastic AKA Crawling King Snake. Dit project is lopende en alleen het chassis is nog van Axial. Geen nadere info beschikbaar

- Aankomende project: "Brethren". Info volgt nog. Wordt de 1.9 TTC auto.
Verder heb ik de mazzel A'tees als sponsor te hebben. Wat heel leuk klinkt, maar waar ook aardig wat tegenover moet staan.
Questions? Shoot!