Heel gaaf! Ik heb die velgen hier ook liggen.
Alleen dan niet de smalle versie.
Toon je nieuwe aanwinst
-
- Member
x 1
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Toon je nieuwe aanwinst
Jammer genoeg de verkeerde versie geleverd. Ik had de Coyote versie besteld. Overeengekomen met de winkel dat ze de juiste body opsturen, maar daar weet ik de levertijd nog niet van. Rijdt leuk, maar voor deze prijsklasse valt de kwaliteit van de stickers op de body tegen.
- Freddy
- VIP
x 18
- Gegeven waarderingen: 87 keren
- Ontvangen waarderingen: 111 keren
Gaaf , ik heb ook een 1/24 gekocht , komt alleen nog wel een hardbody op .DustDriver schreef: ↑01 dec 2018 19:00 Pic_20181201_185310.png
Carisma MSA-1E 1:24
Jammer genoeg de verkeerde versie geleverd. Ik had de Coyote versie besteld. Overeengekomen met de winkel dat ze de juiste body opsturen, maar daar weet ik de levertijd nog niet van. Rijdt leuk, maar voor deze prijsklasse valt de kwaliteit van de stickers op de body tegen.

alias Joehoncho
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Kijk dat word weer interessantFreddy schreef: ↑01 dec 2018 22:36Gaaf , ik heb ook een 1/24 gekocht , komt alleen nog wel een hardbody op .DustDriver schreef: ↑01 dec 2018 19:00 Pic_20181201_185310.png
Carisma MSA-1E 1:24
![]()

Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Vandag ben ik jarig [emoji322][emoji322]
Ja die laste zal ik heel graag maar heb ik niet gekregen. Ha ha[emoji13]

Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Ja die laste zal ik heel graag maar heb ik niet gekregen. Ha ha[emoji13]

- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
- Gegeven waarderingen: 154 keren
- Ontvangen waarderingen: 162 keren
Gefeliciteerd Garry en er moet toch iets te wensen overblijven he 

Printjunkie

-
- Member
x 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Lampjes van de chinees binnen. Met wat hangen en wurgen er in gepropt. Ga nog proberen een constructie om de lampen te maken, maar daar ik niet handig ben nog geen idee hoe. Het idee is om de tactical met weinig kennis kunde en helaas geld, zo cool mogelijk en scale te maken als mogelijk.
Heb nog een setje lampjes, waar ook wat achterlichtjes vandaan komen. Zitten nog 2 witte en 2 blauwe aan. Zat te denken om of ze zo in de bumper te doen als onderstaand... ideen?
Heb nog een setje lampjes, waar ook wat achterlichtjes vandaan komen. Zitten nog 2 witte en 2 blauwe aan. Zat te denken om of ze zo in de bumper te doen als onderstaand... ideen?
CHICKENNNNNDIPPAHHHZZZZZZ
of gewoon Tom
of gewoon Tom

- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Mooi lampen ziet er echt goed uit[emoji106]Chickendippahz schreef:Lampjes van de chinees binnen. Met wat hangen en wurgen er in gepropt. Ga nog proberen een constructie om de lampen te maken, maar daar ik niet handig ben nog geen idee hoe. Het idee is om de tactical met weinig kennis kunde en helaas geld, zo cool mogelijk en scale te maken als mogelijk.
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Betje laat maar als nog van harte Garry , en wat die laatste betreft wat je niet krijgt kun je maken