Gisteren eindelijk weer even wat tijd gehad om te priegelen en wat nieuwe stekkertjes besteld, ik had een verkeerde lipo besteld met een losi stekker.
Om alles te testen EC3 gebruikt maar die is gigantisch in dit wagentje en niet echt handig.
Lipo is overleden, dus nu lipo's met JST plug en een JST plug voor aan de regelaar besteld.
Wel ook de verlichting aan de voorzijde in zijn geheel geplaatst.
Hopelijk zit dit nu goed, kan op dit moment niet testen omdat ik geen lipo met de juiste aansluiting heb.
Ondertussen bezig met de verlichting voor de achterzijde, zodra ik de JST plug voor aan de regelaar heb kan ik deze plaatsen en vervolgens alle verlichting aan gaan sluiten.
Ook de ontvanger van mijn Turnigy zenderset er uitgehaald en de ontvanger van een Tactic TTX300 geplaatst, het prettige aan deze ontvanger is dat hij vrij klein is en geen antenne heeft, erg handig in zo'n kleine micro.
Dan zijn het chassis en electronica klaar en kan het afwerken van body en wielen beginnen.
De bijgeleverde velgjes zijn allemaal chrome, deze wil ik zwart gaan spuiten icm. een rode body, zoals onderstaande: