Dank allemaal.
Intussen begonnen aan de volgende stap in het bouwproces. De electronica in werking stellen en afstellen.
Dus eerst maar eens de 6 kanaals receiver verbonden met mijn Flysky GT3C (met 8 kanaals hack).
Hierna alles op de zender ingeregeld en de stuurservo ingeregeld op de zender qua stuuruitslag. Stuuruitslag is met de aanpassing aan de as maximaal en op de zender zo ingesteld dat er net geen bumpsteer is.
Vervolgens kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt met de montage van de assen, aangezien de wielen naar elkaar toe draaide.... niet de eerste keer dat me dat gebeurd bij een build...
Oplossing is simpel, kwestie van de ring gear in de vooras omdraaien (daar zat het verkeerd), zodat de as de andere kant opdraait. Zo gezegd, zo gedaan. Alles weer in elkaar gemonteerd, uitproberen en wat een herrie uit de as. Oh ja, nu klopt de shimming niet meer.
As weer helemaal uit elkaar, opnieuw opbouwen en opnieuw door shim proces. Alles weer in elkaar, aan chassis gemonteerd en voila. Een perfect lopende as zonder tandenknarsen meer.
Moraal van het verhaal. Als je moe bent niet met de as klooien...
Hierna de Hobbywing Fusion Pro 2300KV gecalibreerd en settings naar mijn wens ingesteld.
Volgende stap is alle bedrading netjes werken, maar dat is voor een andere dag. Qua electonica ben ik nog in afwachting van een via AliExpress bestelde led light set voor de MST JP1 body. Dan kan ik de electronica afronden. Dan wil ik nog kijken voor een rollbar voor de body. Wat scale accessoires in het bed van de body, uitwegen en dan is deze build wel zo een beetje klaar. Komend weekend weer verder bouwen.