De banden zijn helaas te groot voor deze body dus de set wielen is verhuist naar de Unimog.
Ik rijd al jaren met veel plezier met deze scx10, hij voldoet super.
een minpuntje is wel de stuuruitslag, tot op heden was dit niet zo,n probleem omdat ik eigenlijks altijd buiten in de natuur rijd en daar alle ruimte is.
Nu laats bij de Orchideeenhoeve op een klein compact parcours was het rijden met deze stuuruitslag echt waardeloos vergeleken bij mijn MST CMX Pajero.
De mst stuurde overal zomaar om heen tussen door waar ik met de Toyota soms wel 3 a 4 keer moest steken
Dus bij thuiskomst het net op gesurft en daar kwam ik al snel weer de XR mod tegen.
Deze mod had ik eerder ook al eens gezien maar nooit toegepast omdat je de asbehuizing ook moet aanpassen.
Maar nu na deze ergernis met de Toyota op klein parcours toch maar snel de benodigde onderdelen hier en daar weg geplukt
Voor die niet weten wat de XR mod inhoud;
Met de xr mod worden de C hubs en de knuckles van de scx10 as vervangen door de C hubs en Knuckles van de Axial XR10 of die van de Axial Wraith. Dat in combinatie met de cvd universals van de XR10 of met twee lange cvd universals van een Wraith. Deze universels zijn te lang, maar naturlijk wel mooi op maat te maken.
Alle benodigde delen heb ik binnen op nog 1 universal na.
De C hubs en knuckles heb ik in alu en ook in plastic geregeld, maar even kijken wat het mooiste uitkomt/past.
Hier de foto,s van de benodigde onderdelen.