Afgelopen weekend weer een beetje verder gebouwd. Als eerste eens gekeken of de geprinte bodem bruikbaar is. Ik was niet helemaal happy met de pasvorm. Het basis idee levert inderdaad de beloofde 7mm extra bodemvrijheid op, maar de pasvorm is niet geweldig. De plek waar de transmissie komt is behoorlijk ruim en sluit niet fijn aan en de hoek montage punten voor de linkage zijn erg groot en komen behoorlijk naar binnen in de kooi en geeft weer ruimte issues met het interieur. Alles is waarschijnlijk met aanpassingen aan het ontwerp oplosbaar. Maar vertraagt de bouw weer en ik heb nog 2 projecten in de wachtrij. Dus, alles bij elkaar, leuk experiment, maar ik heb het bij het origineel gehouden.
Transmissie volledig uit elkaar gehaald, verse kogellagers erin en weer opgebouwd.
De Carson 80T 540 brushes motor (bedoeld voor een RC vrachtauto) wordt vervangen voor een brushed Holmes Torquemaster Expert 540 35T.
En na wat solderen kan deze ook aangesloten worden. Niet op de foto zichtbaar, maar de Hobbywing 1080 ESC ook de aansluitingen voor de motor aan gesoldeerd.
Schockdempers opgefrist. Alles klaar om weer aan elkaar te sleutelen.
En weer een compleet onderstel.
De servo draad even mesh om gedaan voor nettere looks.
Binnenkort meer.